KingCamel Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg har et virus eller noe sånt som heter awvvv.dll. Det ligger i c:\windows\system32.. Når jeg går inn i cmd for å slette filen, så finner jeg filnavnet, men ikke filen.. Hva skyldes det? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Foreslår at du ber en av modene om å flytte denne posten til sikkerhet da det gjelder virus. Der kan du gjerne poste en HighJackThis Log! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Finner du filnavnet? Forsøk med del-kommandoen på den da. Har du forsøkt i sikkermodus? God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
KingCamel Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Finner du filnavnet? Forsøk med del-kommandoen på den da. Har du forsøkt i sikkermodus? God helg. Hilsen, efikkan. 6749054[/snapback] Finner filnavnet, men ikke filen.. har prøvd del-kommandoen.. Security Task manager finner filen hver gang jeg søker, men jeg finner den ikke når jeg leiter etter den.. Har prøvd i sikkerhetsmodus også, men er akkurat likens der Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Flyttes fra "Programvare > Windows" til Sikkerhet, da dette gjelder et virus, slik at trådstarter forhåentligvis får mer hjelp til ting Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Det du kan prøve er dette progmmet som fjerner vundo infeksjoner. Der kan du gjerne poste en HighJackThis Log! 6747081[/snapback] Anbefaler at du gjør det jeg også. Link finner du i signaturen min. Endret 7. september 2006 av stealthy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå