Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva liker jenter å snakke om ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Girls are bitches.

So just call them bitches.

6986683[/snapback]

Ehrm....Du er singel du, eller hva?

6987039[/snapback]

Det var da en hurtig konklusjon å trekke?

"Gief me a real spankin', biatch" er en mye bedre sjekkelinje enn "ååh, dine øyne er som lyseblå roser", sånn til opplysning.

Lenke til kommentar

Jenter liker slarv, selv om de sier noe annet!

De liker å snakke om andre jenter. "Disse" dem slik at de selv ser bedre ut.

Ellers så snakker de som regel om det aller meste. Leeeenge. Lytter gjør de også til en viss grad.

Personlig så liker jeg jenter med "bein i nesa"!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Jenter liker å snakke om det alle liker å snakke om; seg selv! Enten det er om hva de skal gjøre den kommende dagen, eller sine interesser. Alle liker å snakke om seg selv på et eller annet plan.

6759339[/snapback]

Jepp, fordi vi alle har mindre eller større grad av personlighetsforstyrrelse.

"Jeg" settninger i flertall tyder på personlighetsforstyrrelse, hvis du tenker over det, blir det skummelt, dont think, just have sex all day long instead ;)

Men sliter med tingen selv, jeg blir lammet, asosial, uviten, uintresant når jeg er på "date" feks.

Ellers er jeg feks alene gutt i klasse med 15 andre jenter, så har ikke noe ellers problem med å snakke med jenter for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Vi elske å snakke om sex:P å sko=)

Snakke om andre gutta! :dribble:

8001035[/snapback]

OK, men da vi snakker om 2 person som prøver seg på hverandre, sitter hjemme hos jenta, da tror jeg kanskje ikke det beste er å prate om andre gutter ?

hvis jenta er jomfru og ikke spesielt snuskete av seg, blir det lite sex snakk også.

Girls are bitches.

So just call them bitches.

6986683[/snapback]

Ehrm....Du er singel du, eller hva?

6987039[/snapback]

Det var da en hurtig konklusjon å trekke?

"Gief me a real spankin', biatch" er en mye bedre sjekkelinje enn "ååh, dine øyne er som lyseblå roser", sånn til opplysning.

6987479[/snapback]

Ingen av de funker alikvel :(

Endret av Hurt
Lenke til kommentar

Den erfaringen jeg har, og med de venninne jeg har er det disse tingene som er samtaleemne:

Data

Film

Musikk

Sex

Hva andre jenter snakker om er for meg like merkelig som dere gutter syntest. Vær deg selv og snakk om ting som du syntest er interssant, så finner du fort ut om dere har noe til felles. Samtale som film og musikk er alltid en vinner!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt_*
Jenter snakker om gutter.

Gutter snakker om jenter.

Noen som ser et mønster her? :wow:

6784322[/snapback]

Syns ikke gutter snakker så mye om jenter jeg, kan jo hende de snakker om det iblant men ikke så ofte som jenter.

6784476[/snapback]

Er du jente? Gutter snakker hele tiden om jenter. Men d går oftest i "hun er fin ass", eller "fy faen for ei ræw"

Lenke til kommentar

Er et spørsmål som alltid alltid! (stort sett).. går igjennom :)

"Hva har du gjort i dag?"

Da kan du faktisk få svar om hva hun har gjort helt siden den dagen hun ble født... ellers vil du få en kjempefin utgreining om alt som har skjedd henne minutt for minutt de siste 24 timene.

Noen er kjedelige å svarer ikke no.. da er det bare å spørre et par ganger til.. kanskje hinte etter noe hun har gjort...

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...