Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva liker jenter å snakke om ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeez, enkelte tar ikke en spøk. Jeg skulle likt å si at jenter liker å snakke om musikk og film, men så fort de gjør det kastes de med hodet først inn i "venne"kategorien og blir der for alltid.... Derfor syns vi det er tryggest å styre unna :)

 

EDIT: og derfor heller sjenke hun full, snakke om masse piss og tegne på hun

6805470[/snapback]

Snakker vi av erfaring ?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Vel de elsker å snakke om seg selv og liker å snakke mye.. Så spør spørsmål som f.eks "Hva har du gjort i dag". Det kan få i gang en veldig stor samtale.

6747019[/snapback]

Greit å stille slike spørsmål, men hvis man ikke kjenner dem så godt, er det ofte en dårlig ide. Spesielt hvis man overdriver. Interview style diskusjoner blir veldig kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar
Jenter elsker komplimenter, si at de er fine og vakre.

6801147[/snapback]

"Åååh, du er så søt asså! Nå, vil du være med meg hjem og pule? :dribble: "

6802050[/snapback]

 

Ikke bare si de er fine. Si at de er finere enn venninnene. For de fleste jenter er det en mye større vinner enn "du er søt" fordi alle jenter sammenlikner seg med andre jenter. Evt kan du skrive det på armen hennes med en sprittusj :love:

6802186[/snapback]

...Eller si: Du er så søt... av alle smilene jeg har sett i dag, har du det fineste

hun sier:takk og fniser.

Du sier videre: Eller... egentlig så har jeg sett mange 2-3 jenter til med fine smil i dag... du har det 4. fineste smilet jeg har sett i kveld... vet du hva? fra nå av skal jeg kalle deg nummer 4.

nb! må selvfølgelig leveres på en litt morsom måte.

 

Denne kan man dessuten bruke gjennom resten av kvelden ved at man oppgraderer "rankingen" hennes når hun viser tiltrekking og nedgraderer når hun viser at hun ikke er interessert.

 

[edit] Dette virker fordi hun føler at hun må kvalifisere seg til deg. Noe som alltid er gunstig...

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Jenter elsker komplimenter, si at de er fine og vakre.

6801147[/snapback]

"Åååh, du er så søt asså! Nå, vil du være med meg hjem og pule? :dribble: "

6802050[/snapback]

 

Ikke bare si de er fine. Si at de er finere enn venninnene. For de fleste jenter er det en mye større vinner enn "du er søt" fordi alle jenter sammenlikner seg med andre jenter. Evt kan du skrive det på armen hennes med en sprittusj :love:

6802186[/snapback]

...Eller si: Du er så søt... av alle smilene jeg har sett i dag, har du det fineste

hun sier:takk og fniser.

Du sier videre: Eller... egentlig så har jeg sett mange 2-3 jenter til med fine smil i dag... du har det 4. fineste smilet jeg har sett i kveld... vet du hva? fra nå av skal jeg kalle deg nummer 4.

nb! må selvfølgelig leveres på en litt morsom måte.

 

Denne kan man dessuten bruke gjennom resten av kvelden ved at man oppgraderer "rankingen" hennes når hun viser tiltrekking og nedgraderer når hun viser at hun ikke er interessert.

 

[edit] Dette virker fordi hun føler at hun må kvalifisere seg til deg. Noe som alltid er gunstig...

6960061[/snapback]

Nick står til attitude! Geir = 1337 :ph34r::tease:

Lenke til kommentar
...Eller si: Du er så søt... av alle smilene jeg har sett i dag, har du det fineste

hun sier:takk og fniser.

Du sier videre: Eller... egentlig så har jeg sett mange 2-3 jenter til med fine smil i dag... du har det 4. fineste smilet jeg har sett i kveld... vet du hva? fra nå av skal jeg kalle deg nummer 4.

nb! må selvfølgelig leveres på en litt morsom måte.

 

Denne kan man dessuten bruke gjennom resten av kvelden ved at man oppgraderer "rankingen" hennes når hun viser tiltrekking og nedgraderer når hun viser at hun ikke er interessert.

 

[edit] Dette virker fordi hun føler at hun må kvalifisere seg til deg. Noe som alltid er gunstig...

6960061[/snapback]

Den der er genial :) Man har mange varianter man kan bruke:

*"Du kan få en plass på B-lista mi av venner, de jeg henger med når ingen på A-lista har tid". Senere kan du bruke denne til å mobbe henne "hvordan går det der nede på B-lista?", "sier du noe sånt igjen så havner du på C-lista" etc.

*Bruke en mer indirekte måte: Om det er flere folk i nærheten og du f.eks. spør om de vil være med på å bowle en dag, så spør du henne nesten sist. Er hun snill (og viser at hun er tiltrukket til deg) kan du senere starte med å spørre henne om ting, snakke til henne e.l. i ei gruppe.

* osv.

Lenke til kommentar
De liker å høre at de er vakker

 

f.eks: Med en gang du ser henne så sier du: FY FAEN I HELVETTE!

Jeg får vondt at deg, du er alt for pen

 

Funka som faen når jeg testa det :cool:

6962829[/snapback]

Da hadde du griseflaks :wee: Dessuten er vel det neppe den beste formen for oppmerksomhet du får fra de andre rundt deg på utestedet/butikken/where-ever når du roper, banner og hoier :whistle:

Lenke til kommentar

Jenter er meget volumisiøse, så alt skal gjøres 300 ganger mer spennende enn det egentlig er.

 

Dersom ei jente har sett en gutt hun synes var søt, vil det mest sannsynlig høres slik ut når hun gjenforteller det (og for hver gang hun gjenforteller det blir han deiligere og deiligere):

"Jeg var i byen i sted, du vet, nede ved Karl Johan der. Der hvor Skippergata krysser Karl Johan, ikke sant, og så hadde jeg litt vondt i hånda, for jeg hadde så sinnssykt mange poser i hånden. Hadde vært på shopping skjønner du, hehe. Men jo, uansett, og så står jeg der da, der Skippergata krysser Karl Johans gate, og så - midt oppi folkemengden - kommer det en SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kjekk fyr forbi! Fy faen, han var deiligere enn Brad Pitt, David Beckham, Henrik, Johannes og Johnny Depp til sammen! Fy faen, jeg er BOMBESIKKER på at han var modell, ellers må noe være syyyykt galt med de som omgås ham. Herregud altså! Og liksom, jeg så på han da - kunne jo ikke unngå det - og så så jeg først mot Arkaden, for jeg synes jeg hørte noen rope navnet mitt, men det var ikke det da, og så så jeg på ham igjen, og fy faen, han hadde DE øynene! Seriøst, de var så SINNSSYKT pene! Og han smilte og blunket til meg, og jeg bare seriøst smeltet TOTALT! Han var så syyykt deilig!" osv... It can go on forever.

 

Jo, men det jeg skulle frem til:

Jenter prater mye fordi de er volumisiøse.

Jenter snakker om gutter, rykter, mat, klær, skole/jobb, ev. interesser o.l. Men mest av alt går det i rykter.

"Har du hørt at Julie hadde sex med han der fra Veitvet? Han som er seks år eldre."

"Hæ? Kødder du? Fy faen! Hvordan skjedde dette a?"

"Hehe, nei, du vet..." osv.

 

 

(I dette innlegget virker det som om jenter er veldig fjortiser, og det er jo noen av oss, men ja, dere skjønner sikkert).

 

 

PS.

Jeg er jente selv, så jeg snakker av erfaring.

DS.

Lenke til kommentar
Det dummeste man kan gjøre når man snakker med jenter er å skryte. Det er det samme som å prøve å kvalifisere seg for jenter, noe man aldri skal gjøre.

6968650[/snapback]

Indirekte er det jo greit å komme med hint om at man er en spennende person e.l. Må ikke glemme å fortelle om den gangen du og bestekameraten din gikk opp galdhøpiggen i snøstorm e.l. spennende historier.

Lenke til kommentar
Greit å stille slike spørsmål, men hvis man ikke kjenner dem så godt, er det ofte en dårlig ide. Spesielt  hvis man overdriver. Interview style diskusjoner blir veldig kjedelig i lengden.

6959997[/snapback]

- Mannen: "Dette rommet er på hele 70 kvm."

- Kvinnen: "I dette rommet har vi god plass til vårt kjærlighetsrede!"

Lenke til kommentar
Det dummeste man kan gjøre når man snakker med jenter er å skryte. Det er det samme som å prøve å kvalifisere seg for jenter, noe man aldri skal gjøre.

6968650[/snapback]

Indirekte er det jo greit å komme med hint om at man er en spennende person e.l. Må ikke glemme å fortelle om den gangen du og bestekameraten din gikk opp galdhøpiggen i snøstorm e.l. spennende historier.

6968713[/snapback]

Enig, men det blir ikke det samme som å skryte.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...