Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva liker jenter å snakke om ?


Anbefalte innlegg

Vel de elsker å snakke om seg selv og liker å snakke mye.. Så spør spørsmål som f.eks "Hva har du gjort i dag". Det kan få i gang en veldig stor samtale.

6747019[/snapback]

 

Ikke smart spørsmål!

Vertfall ikke vist jenta har vert på byen eller noe, dette vil resultere i en timers lang en veis samtale som gjør at den andre parten kjeder seg nesten til døde.

 

Men, om du vil høre alt fra do besøk til "etterpå så jeg en flue" er det jo et perfekt tema :roll:

6774597[/snapback]

Nå er jo poenget at jenta skal like å snakke om det, ikke at gutten skal sitte og bli underholdt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men andre jenter dreier samtalen seg veldig ofte om gutter.

 

Slik som da jeg satt på ett utested. Venninna mi spurte meg om jeg data en fyr, og jeg drøyde litt før jeg svarte njeeeeeee.... egentlig ikke.. vet ikke helt. Hu sa nei ærsj, han er da ikke noe særlig- Så pekte jeg på en annen fyr og spurte hva h syntes om han der, og han var grei syntes hu, og så fnisa vi litt og slikt

 

Andre venninna mi har type, så vi prater litt om problemer og slikt som de har støtt på der, og når han maser om å få komme på besøk mens vi er sammen så flirer vi og er litt oppgitt over det :p

 

Så kan vi snakke litt om lipgloss, filmer, klær og penger.. men aller mest om gutter når jeg tenker meg om..

 

Og hva vi har funnet på i det siste av sprell og slikt :p

Lenke til kommentar
Jeg mener å huske en som hadde the time of his life med Hanne:) og meg i Trondheim i sommer.

 

Jeg trodde du koste deg da vi rullet sammen i sofaen osv.

6772188[/snapback]

Å rulle i sofa er en fysisk handling, ikke noe man snakker om. Ring meg om du vil rulle i sofaen med meg (sofaen min er liten, vi får bare rullet i retningene opp og ned, men det gjør vel ikke noe?), men om du bare vil snakke må du tåle å få høre "en annen gang, kanskje".

6773169[/snapback]

Altså vi rullet og snakket samtidig. Doh.

Lenke til kommentar
Hvis en jente hadde begynt å snakke om skjermkortkjølere, så hadde jeg mest sannsynlig sovnet på beina.

6778090[/snapback]

Tja husker nå det var minst en jente her som har hatt worklog og jeg er ganske sikker på at hun var borte i skjermkortkjøler... Det kan jo være at du har sett henne uten å vite at hun var en jente da :hmm:

Lenke til kommentar
Hvis en jente hadde begynt å snakke om skjermkortkjølere, så hadde jeg mest sannsynlig sovnet på beina.

6778090[/snapback]

Tja husker nå det var minst en jente her som har hatt worklog og jeg er ganske sikker på at hun var borte i skjermkortkjøler... Det kan jo være at du har sett henne uten å vite at hun var en jente da :hmm:

6778412[/snapback]

Håper seriøst at du tenkte på å ha sett henne online, ikke i det virkelige liv :wee:

Lenke til kommentar

Det er litt synd, men altfor sant det som Linn Christin sier.

De aller fleste venninne mine og jeg snakker om gutter. Ting gutter gjør, hva vi har hørt de har gjort, hvordan han-og-han så ut i det-og-det og hva han sa til oss og hvordan vi reagerte.

Jeg tror dere gutter er kjempeinteressante uannsett hva dere gjøre, for vi jenter vil alltid kunne snakke om dere. (Håper ingen har paranoia.)

Ellers må det stemme mer eller mindre mellom jenter og gutter for at det skal være noe å snakke om.

Selv pleier jeg å legge om litt når jeg snakker med det motsatte kjønn. Snakker sjelden om sminke og om andre gutter, mens fotball er desverre en klassiker, og spill.

Jeg kjenner rundt fem gutter jeg kan snakke om hva jeg vil og som jeg vet er interessert i det jeg sier. Det er en fantastisk egenskap.

 

Skal man snakke med ei jente er det bare å spørre om dagen. Det er veldig sant at vi kan bable om det i timer. Men pleier å spore av underveis og skife tema. Men er det ikke det som er koselig, da? Jeg synes det er veldig hyggelig når man bare kan ha en fri samtale og snakke om alt. Det gjør ikke så mye om noen avbryter meg når jeg snakker, så lenge det har noe å gjøre med saken, men ikke avbryte for noe som ikke er relevant.

Det er ikke så farlig om en ikke forstår alt, så lenge man gir mer respons enn "mhm" hele tiden. ;)

Lenke til kommentar
Hvis en jente hadde begynt å snakke om skjermkortkjølere, så hadde jeg mest sannsynlig sovnet på beina.

6778090[/snapback]

Jeg husker at du har vært en god stund på forumet, men kanskje du ikke husker helt tilbake til da det het forum.hardware.no ? :tease:

6778300[/snapback]

Jeg kan huske tilbake til det første innlegget mitt, som var skrevet på gebrokkent norsk og handlet faktisk om en prosessorvifte.

 

Jeg var OT-hore fra dag 1.

Lenke til kommentar
Jeg tror dere gutter er kjempeinteressante uannsett hva dere gjøre, for vi jenter vil alltid kunne snakke om dere. (Håper ingen har paranoia.)

6783793[/snapback]

Neida, har ikke paranoia, begynner å bli vandt med situasjonen.

 

Ellers må det stemme mer eller mindre mellom jenter og gutter for at det skal være noe å snakke om.

Selv pleier jeg å legge om litt når jeg snakker med det motsatte kjønn. Snakker sjelden om sminke og om andre gutter, mens fotball er desverre en klassiker, og spill.

6783793[/snapback]

Usj, fotball :thumbdown: Jaja, sminke er vel ikke stort bedre.

 

Skal man snakke med ei jente er det bare å spørre om dagen. Det er veldig sant at vi kan bable om det i timer. Men pleier å spore av underveis og skife tema. Men er det ikke det som er koselig, da?

6783793[/snapback]

Chit-chatting er det som er koselig som oftest ja. Hvertfall om du ikke har negative følelser angående personen du snakker med.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...