Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva liker jenter å snakke om ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor tror alle at jenter liker å prate om seg selv?  :dontgetit:

 

Når jeg prater med andre så prater jeg om alt og ingenting. Alt fra dype til dryge ting som man ler seg skakk av ;)

6759380[/snapback]

Jeg mener at absolutt alle individer liker å snakke om seg selv, t.o.m. menn.

Det trenger nødvendigvis ikke å være noe som "Jeg heter Lise, og er x år gammel. Jeg går på den og den skolen, og gjør ditt og datt på fritiden min".

Hvis man liker f. eks. tennis, er tennis en del av livet ditt, derfor vil man snakke om det. Snakker man om tennis generelt, snakker man om seg selv. Skjønner? :)

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
Hvorfor tror alle at jenter liker å prate om seg selv?  :dontgetit:

 

Når jeg prater med andre så prater jeg om alt og ingenting. Alt fra dype til dryge ting som man ler seg skakk av ;)

6759380[/snapback]

Jeg mener at absolutt alle individer liker å snakke om seg selv, t.o.m. menn.

Det trenger nødvendigvis ikke å være noe som "Jeg heter Lise, og er x år gammel. Jeg går på den og den skolen, og gjør ditt og datt på fritiden min".

Hvis man liker f. eks. tennis, er tennis en del av livet ditt, derfor vil man snakke om det. Snakker man om tennis generelt, snakker man om seg selv. Skjønner? :)

6759424[/snapback]

Men det blir jo noe helt annet. Det er jo naturlig at man prater mer om det man er ekstra int. i. Så mer for meg at man la ut om seg selv og livshistoria si.

Lenke til kommentar
Hvorfor tror alle at jenter liker å prate om seg selv?  :dontgetit:

 

Når jeg prater med andre så prater jeg om alt og ingenting. Alt fra dype til dryge ting som man ler seg skakk av ;)

6759380[/snapback]

Jeg mener at absolutt alle individer liker å snakke om seg selv, t.o.m. menn.

Det trenger nødvendigvis ikke å være noe som "Jeg heter Lise, og er x år gammel. Jeg går på den og den skolen, og gjør ditt og datt på fritiden min".

Hvis man liker f. eks. tennis, er tennis en del av livet ditt, derfor vil man snakke om det. Snakker man om tennis generelt, snakker man om seg selv. Skjønner? :)

6759424[/snapback]

Det er lurt å finne flere fellesinteresser å snakke om, og det er også lurt å være mye oftere enig med dama enn uenig; to gode tips å plukke med seg.

Lenke til kommentar
Nå må du ikke lyve, å være seg selv fungerer veldig sjeldent, spesielt hvis man ikke er særlig spennende av natur.

6749383[/snapback]

 

Ja, vi ser jo hva du stærver med.

 

 

For og si det sånn, jeg er stygg som faen. Jeg har store muskler men det hjelper lite, men jeg drar damer som bare svarte. Hvorfor? jeg har alltid noe og svare "Erik som ingen kunne målbinde".

 

For og si det sånn, det blir et par store øyner når de peneste på skolen kommer og setter seg i fanget mitt og flørter.

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
Skal vi se...

 

Hester og boyband?

6759891[/snapback]

Hester er phun, men boyband bør du holde deg unna. En undersøkelse jeg leste viste at det var flere jenter som foretrakk gutter som likte softrock/rock enn noe annet. At jeg liker metal holder jeg kjeft om før jeg ser hvor mange nagler hun har gjemt på kroppen.

 

Tro det eller ei, jenter liker mye interessant innimellom, det er bare å grave frem de felles interessene; jeg har møtt skam-heite jenter som liker data, trening, progmetal, biler (well, I dont :thumbdown: ), osv. osv. Mye forskjellig som kan virke som boys-only area.

 

Ellers går det vel an å late som om du er interessert i noen av hennes ting? I ettertid bryr vel neppe du eller hun seg om du var interessert i quilting, shopping, Hotel Caesar e.l., bare du ikke gjør for mye ut av det men viser en passelig interesse. Benytt heller tiden mens hun er på do og du håper at hun kommer tilbake til å flire av hvor godt du lurte henne til å tro at du var interessert i <insert theme here>, og at dette tok deg et hakk nærmere å få spalte ferskenen hennes.

Lenke til kommentar
Jenter liker veldig godt å snakke dritt om andre :)

6760304[/snapback]

Skal du preike skit med ei jente må du trå med varsomhet.. Det er ofte heller ikke så attraktivt.

6760443[/snapback]

 

Ja, det er jeg klar over, var egentlig tulle forslag. Nei, er ikke en av dem som snakker shit om andre. Men poenget er at det er ganske dumt å planlegge på forhånd på man hva skal si, bare snakk så skal det gå nok bra. Hør på hva hun sier, svar tilbake osv.

Lenke til kommentar
Fred, krig og sånt...  :innocent:

6749522[/snapback]

 

Ser vi en Miss Univers? :love:

 

Det er litt vel mye generalisering her inne, men sånn hovedsakelig kan man vel si at sladder og skitkasting blir veldig fremtredende når folk går tom for samtaleemner.

 

*hint hint*

 

Har du lite å snakke om og bare slenger drit, eller prater om andre personer, så ser hun ikke tilbake på en "hyggelig tid". -Noen innspill her?

Lenke til kommentar
Fred, krig og sånt...  :innocent:

6749522[/snapback]

 

Ser vi en Miss Univers? :love:

6761260[/snapback]

 

Tror det er dette hun snakker om :wee:

6766526[/snapback]

 

Det minnet litt om en misse konkuranse da. :)

 

Det du sier har ikke så mye og si, men hvordan du sier det.

 

6766526[/snapback]

*skriver under*

 

Det sies at noe sånn som 90% er måten det blir sagt på og 10% er på hva du sier.

Endret av Daehli
Lenke til kommentar
Det du sier har ikke så mye og si, men hvordan du sier det.

6766526[/snapback]

Å være uenig med dama i flere enn ett eller to temaer på første date er fy-fy. Det er først når du har satt unger på henne at du kan kjefte om tannbørsten er satt opp i feil vinkel, eller om eggene ble kokt 4 sekunder for lenge.

Lenke til kommentar
Det du sier har ikke så mye og si, men hvordan du sier det.

6766526[/snapback]

Å være uenig med dama i flere enn ett eller to temaer på første date er fy-fy. Det er først når du har satt unger på henne at du kan kjefte om tannbørsten er satt opp i feil vinkel, eller om eggene ble kokt 4 sekunder for lenge.

6767110[/snapback]

 

Hvis du bare sier det riktig, kan det være veldig riktig og være uenig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...