Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva liker jenter å snakke om ?


Anbefalte innlegg

Uansett hvor spennende man måtte være lagd, så fins det alltid en måte å gjøre seg enda mer interessant ut.

6749473[/snapback]

 

jaha? hvordan?

6749484[/snapback]

Varierer fra person til person det.. Man må finne sin egen måte, jeg røper ikke min :p

6749541[/snapback]

 

da sier du at det er ok å bløffe da? å gjøre seg selv mer interessant? hvis det ikke er sant, det jeg utgir meg for å være, da blir det bare vondt. jeg har lata som såpass mye at jeg vet at sannhet er det eneste riktige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett hvor spennende man måtte være lagd, så fins det alltid en måte å gjøre seg enda mer interessant ut.

6749473[/snapback]

 

jaha? hvordan?

6749484[/snapback]

Varierer fra person til person det.. Man må finne sin egen måte, jeg røper ikke min :p

6749541[/snapback]

 

da sier du at det er ok å bløffe da? å gjøre seg selv mer interessant? hvis det ikke er sant, det jeg utgir meg for å være, da blir det bare vondt. jeg har lata som såpass mye at jeg vet at sannhet er det eneste riktige.

6749559[/snapback]

Sier ikke man trenger å late som man er en helt annen person eller lyge om ting for å virke mer interessant, i noen tilfeller er det snarere tvert i mot, hvor faktisk mystikk er et stikkord.

Lenke til kommentar

jenter kan ha en tendens til å snakke om alt som dukker opp i hodet dems, så mens dem snakker og tenker på noe feks. hva de gjorde for 5 minut siden, så mens de snakker om det så kommer de på noe annet. ergo-jenter-tenker.

 

så da er dem igang. de har evnen til å snakke løst. så det blir masse hopp fra tema til tema.

 

derimot vi som ikke snakker, som tenker? tenker vi på noe fornuftig?

tenker vi kreativt konstant, kan det være smartere å snakke i et kjør enn å tenke uten fysisk lyd? Det kan ha sine fordeler med åpent prat, derimot så kan det være veldig plagsomt for den som ikke tenker og holder kjeft samtidigt. Ser noen er eksperter til å ikke holde kjeft, prøv det en gang snakk om alt du kommer på. du kommer til å ende opp med å stille de dummeste spm, folk vil se på deg som dum og ubrukelig.

Så det er en fordel for jentene at de ser ut, da kan de snakke så mye de vill å være intersanne. så kan vi unngå å lytte, se på dem og tenke. amen

Lenke til kommentar

Uansett hvor spennende man måtte være lagd, så fins det alltid en måte å gjøre seg enda mer interessant ut.

6749473[/snapback]

 

jaha? hvordan?

6749484[/snapback]

Varierer fra person til person det.. Man må finne sin egen måte, jeg røper ikke min :p

6749541[/snapback]

 

da sier du at det er ok å bløffe da? å gjøre seg selv mer interessant? hvis det ikke er sant, det jeg utgir meg for å være, da blir det bare vondt. jeg har lata som såpass mye at jeg vet at sannhet er det eneste riktige.

6749559[/snapback]

Sier ikke man trenger å late som man er en helt annen person eller lyge om ting for å virke mer interessant, i noen tilfeller er det snarere tvert i mot, hvor faktisk mystikk er et stikkord.

6749611[/snapback]

 

 

ja men da er du vel enig i at man skal være seg selv da? siden du sier at man ikke skal late som

Lenke til kommentar

Uansett hvor spennende man måtte være lagd, så fins det alltid en måte å gjøre seg enda mer interessant ut.

6749473[/snapback]

 

jaha? hvordan?

6749484[/snapback]

Varierer fra person til person det.. Man må finne sin egen måte, jeg røper ikke min :p

6749541[/snapback]

 

da sier du at det er ok å bløffe da? å gjøre seg selv mer interessant? hvis det ikke er sant, det jeg utgir meg for å være, da blir det bare vondt. jeg har lata som såpass mye at jeg vet at sannhet er det eneste riktige.

6749559[/snapback]

Sier ikke man trenger å late som man er en helt annen person eller lyge om ting for å virke mer interessant, i noen tilfeller er det snarere tvert i mot, hvor faktisk mystikk er et stikkord.

6749611[/snapback]

 

 

ja men da er du vel enig i at man skal være seg selv da? siden du sier at man ikke skal late som

6749619[/snapback]

 

jeg prøver så godt jeg kan. svar ja eller nei da. skal man være seg selv?

Lenke til kommentar

Hvis du må tenke over hva du skal si når du skal prate med en jente, har du egentlig ikke så stor grunn til å prate med henne. Hvis det er en jente som det skal være verdt å prate med, må pratingen være og flyte naturlig nok til at du ikke trenger å tenke over det. Hvis det ikke er naturlig mellom dere, så burde dere finne dere noen andre å prate med.

Lenke til kommentar

hvis en jente snakker og du er i nærheten og prøver å unngå henne, ikke snakke tilbake. vel da gjør du en stor tabbe, hun blir din fiende. begynner å hate deg, baksnakker deg. hold kjeft og du er dau. klart det aldri blir monolog av det. du blir nødt til å snakke og være enig, derfor klager en på at de snakker for mye. ser ut til at det er en stor rådende enighet her. klart noen er forskjellige. noen er født uten tunge, veldig få da.

 

jenter stiller ingen krav til seg selv, være morsom, etc. de snakker sånn det faller dem inn.

 

vi, oss. vi bør ha en mening i det vi sier, det må bety noe. evt være noe andre kan ha nytte av/glede av, med andre ord noe vettugt. akkurat som en forfatter, eller sitat. ord med tyngde, dybde og en musikalsk twist.

 

klart det er kjekt med flotte jenter som jatter konstant, men når de blir gamle og du om det er i en jobb eller etc gamlehjem. så blir du psykisk belastet. jenter blir som et vacuum av et univers som tar til seg all luft, og kveler deg. så du blir enten kvelt av å lytte eller av å ikke lytte. lytter du ikke til kvinnen så kveler hun deg mens hun nekter ordrett at du har ikke lov å være næri henne.

 

tøs all the way

TATW

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

ja men da er du vel enig i at man skal være seg selv da? siden du sier at man ikke skal late som

6749619[/snapback]

jeg prøver så godt jeg kan. svar ja eller nei da. skal man være seg selv?

6749643[/snapback]

Man skal være seg selv ja, men man kan bruke små elementer som gjør deg selv mer interessant. Du er fortsatt deg selv. Vet ikke helt hvordan du definerer å være seg selv.

Endret av Timur
Lenke til kommentar

ja men da er du vel enig i at man skal være seg selv da? siden du sier at man ikke skal late som

6749619[/snapback]

jeg prøver så godt jeg kan. svar ja eller nei da. skal man være seg selv?

6749643[/snapback]

Man skal være seg selv ja, men man kan bruke små elementer som gjør deg selv mer interessant. Du er fortsatt deg selv. Vet ikke helt hvordan du definerer å være seg selv.

6749654[/snapback]

 

som han andre beskriver over her.. man skal ikke trenge å tenke gjennom det man sier.. så lenge det kommer fra hjertet så er det riktig.

Lenke til kommentar
Topicen sier vel det meste. Hva liker de å snakke om? For å få igang en bra samtale!

6746948[/snapback]

Nei du.. Vet du hva eller? Hvis du bare er deg selv så kan du ikke feile, prat om det som kommer naturlig. Så det så! hehe..

 

Hilsen jente

6749341[/snapback]

Nå må du ikke lyve, å være seg selv fungerer veldig sjeldent, spesielt hvis man ikke er særlig spennende av natur.

6749383[/snapback]

 

men du.. hvis du tenker deg om.. hvis man ikke bare kan være seg selv, hva f er poenget med livet da? jeg er den jeg er! og hvis du ikke r skapt særlig spennende så er jo ikke det din feil. Og jeg lyver ikke om dette.

6749453[/snapback]

Når man er i et forhold så kan man være seg selv, men på date så raper man ikke, man fiser ikke og man er veldig høflig, man lytter ekstra mye, ler mer av vitser som ikke er spesielt morsomme og generelt gjør seg selv mer attraktiv. Ingen kler seg til vanlig slik de kler seg på date, fordi man er ikke seg selv; man er en forbedret versjon av seg selv. Det er slikt som er nødvendig for å skille seg ut, joggebuksen tar man på seg når etterhvert.

Lenke til kommentar

Supertine man kan jo ikke være seg selv 100% hele tiden... Hvis man ikke er intressang kan man dikte opp litt eller piffe opp historiene :) Men er aldri lurt å lyve OM seg selv, bare om interessen osv. Hvis du syns bil er dritmorro og en jente ikke kan fordra å snakke om bil så begynner du jo ikke en samtale om biler da snakker du om noe hun liker.

Lenke til kommentar
men du.. hvis du tenker deg om.. hvis man ikke bare kan være seg selv, hva f er poenget med livet da? jeg er den jeg er!

6749453[/snapback]

Vel, noen ganger kan man endre hvem man er.. Ellers er kan man vel ofte se det som et valg; modifisér sannheten og bli populær, få chicks osv, eller la være men end opp med færre venner, færre folk som synes du er "kul", osv.

 

Jeg pleier å velge sistnevnte, men det er fordi jeg er lat =/

 

og hvis du ikke r skapt særlig spennende så er jo ikke det  din feil. Og jeg lyver ikke om dette.

6749453[/snapback]

Det er ikke din feil, men det er din sorg. Det fine er at man kan jo alltids endre seg; ikke alle pop-stjerner ble født til å være det, ei heller alle fjellklatrere. Det er innsatsvilje og bestemthet som skal til, så kan alle endre seg.
Lenke til kommentar

Uansett hvor spennende man måtte være lagd, så fins det alltid en måte å gjøre seg enda mer interessant ut.

6749473[/snapback]

 

jaha? hvordan?

6749484[/snapback]

Varierer fra person til person det.. Man må finne sin egen måte, jeg røper ikke min :p

6749541[/snapback]

 

Kan røpe min som et eksempel :wee: : Sier jeg er finsk til noen av jentene jeg møter på fest :p Kan bli ganske interessange samtaler ut av det. Men er jo ikke en særlig langsiktig løsning da... Mest for underholdningens skyld...

Endret av Haddock
Lenke til kommentar

Vel først å fremst må du se hvor langt du har komt med å være deg selv.

 

Det sier egentlig seg selv, har du ikke hatt noe særlig suksess med det andre kjønn, er det kanksje på tide med litt selvinnsikt og selvforbedring?

 

(begynne å trene, kle seg mer "kult" om du vil. Det er ikke snakk om en total personlighets endring.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...