ggp Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Topicen sier vel det meste. Hva liker de å snakke om? For å få igang en bra samtale! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hmm sikker på at ikke Kvinneguiden.no er riktigere forum? hehe. men det er et litt vanskelig spørsmål, jenter er jo like forskjellige som det gutter er. Det er litt vanskelig å finne en fellesnevner. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Vel de elsker å snakke om seg selv og liker å snakke mye.. Så spør spørsmål som f.eks "Hva har du gjort i dag". Det kan få i gang en veldig stor samtale. Lenke til kommentar
master air Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Vel de elsker å snakke om seg selv og liker å snakke mye.. Så spør spørsmål som f.eks "Hva har du gjort i dag". Det kan få i gang en veldig stor samtale. 6747019[/snapback] Det er vel en underdrivelse. Jenter kan snakke i evigheter. Tror de kan snakke i 24 timer uten stans vis det er noen som hører etter, eller later som.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Fryktelige generaliseringer er da. De fleste jeg har møtt, av begge kjønn, krever at det føres en dialog for å holde praten i gang, kke bare en monolog Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Flere av jentene jeg har snakka med sier jeg er så koselig å snakke med. Jeg står ikke for så mye prating egentlig, men bare hører på og kommer med forslag til ting om det er noe de lurer på Så er vel lytting som er bra kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
salah Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Det finnes ingen fasitsvar på det. Igår møtte jeg ei jente som brukte boxer-shorts og vi prata lenge om det. Så det er bare fantasien som setter grenser. Samtaler kommer av seg selv, det er ikke noe man planlegger. Og husk også at det er to personer i samtalen, så det er viktig å vite om at man prater ikke bare om ting hun liker. Kanskje praten starter om noe så kommer det om deg, så om hun. Som sagt, bare fantasien som setter grenser. Planlagte samtaler er det verste du kan gjøre. Heller sitt stille og ha en pinlig øyeblikk istedet. Lenke til kommentar
safsent Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Vi jenter liker ikke bare å snakke om shopping og oss selv! Like interessant å snakke om hva samtalepartneren driver med. Altså.. Det er gøy å snakke om alt! Som sagt tidligere her, det er egentlig bare fantasien som setter grenser! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Generelt utseende. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Alt. Bare ikke snakk om de nyeste dataspillene eller hvor mye ram du har. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Topicen sier vel det meste. Hva liker de å snakke om? For å få igang en bra samtale! 6746948[/snapback] Hva liker gutter å snakke om? Biler og fotball? Jeg avskyr begge to. For å svare på spørsmålet ditt; det som interesserer dem. Lenke til kommentar
supertine Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Topicen sier vel det meste. Hva liker de å snakke om? For å få igang en bra samtale! 6746948[/snapback] Nei du.. Vet du hva eller? Hvis du bare er deg selv så kan du ikke feile, prat om det som kommer naturlig. Så det så! hehe.. Hilsen jente Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 generelt sett så tror jeg folk liker å snakke om sine interesser og hva de er opptatt av. Hvis en er interisert i dette (eller later som) så har en en samtale gående... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Topicen sier vel det meste. Hva liker de å snakke om? For å få igang en bra samtale! 6746948[/snapback] Nei du.. Vet du hva eller? Hvis du bare er deg selv så kan du ikke feile, prat om det som kommer naturlig. Så det så! hehe.. Hilsen jente 6749341[/snapback] Nå må du ikke lyve, å være seg selv fungerer veldig sjeldent, spesielt hvis man ikke er særlig spennende av natur. Lenke til kommentar
supertine Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Topicen sier vel det meste. Hva liker de å snakke om? For å få igang en bra samtale! 6746948[/snapback] Nei du.. Vet du hva eller? Hvis du bare er deg selv så kan du ikke feile, prat om det som kommer naturlig. Så det så! hehe.. Hilsen jente 6749341[/snapback] Nå må du ikke lyve, å være seg selv fungerer veldig sjeldent, spesielt hvis man ikke er særlig spennende av natur. 6749383[/snapback] men du.. hvis du tenker deg om.. hvis man ikke bare kan være seg selv, hva f er poenget med livet da? jeg er den jeg er! og hvis du ikke r skapt særlig spennende så er jo ikke det din feil. Og jeg lyver ikke om dette. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 men du.. hvis du tenker deg om.. hvis man ikke bare kan være seg selv, hva f er poenget med livet da? jeg er den jeg er! og hvis du ikke r skapt særlig spennende så er jo ikke det din feil. Og jeg lyver ikke om dette. 6749453[/snapback] Uansett hvor spennende man måtte være lagd, så fins det alltid en måte å gjøre seg enda mer interessant ut. Lenke til kommentar
supertine Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 men du.. hvis du tenker deg om.. hvis man ikke bare kan være seg selv, hva f er poenget med livet da? jeg er den jeg er! og hvis du ikke r skapt særlig spennende så er jo ikke det din feil. Og jeg lyver ikke om dette. 6749453[/snapback] Uansett hvor spennende man måtte være lagd, så fins det alltid en måte å gjøre seg enda mer interessant ut. 6749473[/snapback] jaha? hvordan? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Fred, krig og sånt... Lenke til kommentar
Timur Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Uansett hvor spennende man måtte være lagd, så fins det alltid en måte å gjøre seg enda mer interessant ut. 6749473[/snapback] jaha? hvordan? 6749484[/snapback] Varierer fra person til person det.. Man må finne sin egen måte, jeg røper ikke min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå