lobster Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Er det noen mulighet for å endre størreslen på bildet som sendes til Blogger på K800I ? Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Er det noen mulighet for å endre størreslen på bildet som sendes til Blogger på K800I ? 6746896[/snapback] Er det slik at bildene dine i bloggen blir altfor store og ødelegger hele oppsettet på resten av bloggen? Jeg har samme problemet Har du egen ftp? Når jeg bruker det vanlige oppsettet med at bloggen ligger på blogger.com sine sider, så fungerer det fint. Men hos meg oppstår problemet med en gang jeg overfører bloggen slik at den skal ligge på ftp`en, eller på samme sted som hjemmesiden min. Er det noe liknende problem hos deg? Jeg har prøvd ganske mange forskjellige ting for å få til dette, men har ennå ikke funnet noe svar. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 bildene blir ganske store ja, jeg planlegger å kjøre en "snipplet" for å bruke innholdet fra Blogger.com på siden min. Er ganske kjipt å overføre så store bilder til internett (Mye datakostnader) Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 bildene blir ganske store ja, jeg planlegger å kjøre en "snipplet" for å bruke innholdet fra Blogger.com på siden min. Er ganske kjipt å overføre så store bilder til internett (Mye datakostnader) 6747639[/snapback] Hos meg virker det som om at når bildene blir sendt til ftpen så blir det ikke laget små thumbs som skal ligge på forsiden, men de blir like store på forsiden som de skal være når man klikker på dem. I mitt tilfelle så blir det derfor ikke mer mengde med data som blir sendt siden en stor utgave likevel er tilgjengelig. Men det er ikke snakk om full skal size på bildene mine. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Du kan jo evt sette opp en autorezise funksjon i PHP på siden din (For å skalere bildene direkte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå