Tunky Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Hei, i vinter tok jeg noen bilder jeg ble ganske fornøyd med. Bildene er tatt med et billig kompakt digital-kamera (HP photosmart M22). Vil gjerne ha litt konstruktiv kritikk. Oppdatering: Skrev litt annerledes i første innlegg, i tillegg la jeg til 3 andre bilder! (Steiner og strand) Endret 29. august 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Spirax Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Syntes bilde blir alt for kjedelig, falt ikke i smak hos meg. Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Enig med Spirax der. Skal et slikt bilde bli velykket må du nok ha enda mer "blurry" bakgrunn enn her. I tillegg bør du ha et jevnere lys i bakgrunnen, ikke slik med skygge/sol sånn som her. Det beste tipset er dog å se deg om etter bedre motiver. Er motivet "kjedelig" krever det desto mer av fotografen for på å få et "bra bilde". Lykke til! Lenke til kommentar
ezkild Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Tok meg friheten å justere levels og vanlig småting. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Bilde nr.2 så litt bedre ut, ja Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Bilde nummer 2 ble bedre ja. Og enda bedre hadde det vært om strået hadde vært skarpere. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Vil noen komme med litt kritikk av de siste 3 bildene jeg la ut og eller? EDIT: adda et bilde til. Endret 31. august 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Syns bildene i første post var ganske kjedelige og tilfeldige tatt uten noen tanke rundt det. Det siste har potensiale. Dra ut dit en dag igjen og ta mange forskjellige vinkler og se om det er noe som kan brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå