Jhar Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) LØST: Fikk et script av en bekjent Hei! Jeg har lett en god stund på nettet etter et webbasert fotogalleri som passer mine krav, men uten hell. Kanskje er det noen av dere som vet hvor jeg kan finne ett? Jeg trenger et fotogalleri som: - Viser hvilket bilde som vises nå ( f.eks 6/14) - Har mulighet for å legge inn beskrivelse av bildene - Har en fram/tilbake knapp - Og som jeg kan endre stilsettet på - Tillater at javascriptet blir lagt i en egen fil utenom html / php fila Det kan godt inneholde en form for "fade" funksjon, men det er ikke nødvendig. LINK FJERNET (av meg ) Takker for alle svar! EDIT: - La til et punkt. - Et eksempel Endret 27. august 2006 av Jhar Lenke til kommentar
xqus Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Lyst å dele tipset med alle oss andre eller? Lenke til kommentar
Jhar Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Lyst å dele tipset med alle oss andre eller? 6792130[/snapback] Nei :!: Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ja, det er jo virkelig nødvendig å ikke vise hva slags galleri du fant... Er du redd for at noen skal hacke siden din fordi de vet hva slags galleri du bruker? Burde vært regler mot å ikke dele slike ting med andre når man først har skrevet at man fant noe som passet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå