Cr0aton Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Kommer an på om hva du vil? Et seriøst forhold eller bare å rote med hun. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Nei. I 10 av 10 tilfeller. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hadde kjæresten min sagt noe sånt så hadde jeg gitt han all den friheten han bare ville ha. Singellivet med andre ord... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hadde det blitt forslått skulle han fått en fin gave:-) Evt. over og ut med det forholdet! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det er nå ikke slik at et forhold skal være slik at man kun skal ha sex med hverandre. Det er lov å tenke litt i større perspektiv. En tidligere kollega lever i åpent forhold, de har vært gift i 20 år (er vel 25 år nå, om de fortsatt er sammen) Det kommer helt an på preferanser, om man blir sjalu, om man er sikker på seg selv osv. Om to mennesker som er selvsikre og ikke preget av sjalusi også liker å ha seg med flere så er nå det et perfekt par på lik linje med to mennesker som er hellig overbevist om at i et forhold så skal man kun ha seg med partneren. Når det kommer til trådstarter så er det nå helt klart at du ikke skal la deg presse inn i noe åpent forhold. Nå bør aldri sjalusi diktere hva man skal gjøre i et forhold, men det virker nå ikke som om du vil ha noe åpent forhold, uavhengig av sjalusi, så da er et åpent forhold garantert ikke veien å gå. Ønsker du å leve i et forhold hvor partnerene kun skal ha seg med hverandre så finn deg en jente som føler det likedan. Er et åpent forhold så viktig for henne så er ikke du den rette for henne og hun er ikke den rette for deg. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det er nå ikke slik at et forhold skal være slik at man kun skal ha sex med hverandre. Det er lov å tenke litt i større perspektiv. En tidligere kollega lever i åpent forhold, de har vært gift i 20 år (er vel 25 år nå, om de fortsatt er sammen) Det kommer helt an på preferanser, om man blir sjalu, om man er sikker på seg selv osv. Om to mennesker som er selvsikre og ikke preget av sjalusi også liker å ha seg med flere så er nå det et perfekt par på lik linje med to mennesker som er hellig overbevist om at i et forhold så skal man kun ha seg med partneren. Når det kommer til trådstarter så er det nå helt klart at du ikke skal la deg presse inn i noe åpent forhold. Nå bør aldri sjalusi diktere hva man skal gjøre i et forhold, men det virker nå ikke som om du vil ha noe åpent forhold, uavhengig av sjalusi, så da er et åpent forhold garantert ikke veien å gå. Ønsker du å leve i et forhold hvor partnerene kun skal ha seg med hverandre så finn deg en jente som føler det likedan. Er et åpent forhold så viktig for henne så er ikke du den rette for henne og hun er ikke den rette for deg. 6772522[/snapback] Fint skrevet. Er enig. Utseende teller ikke alt. Lenke til kommentar
nree Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg hadde spurt henne om, hvorfor hun vil dette.. Ellers, hadde jeg gitt henne ultimatumet "Velg mellom meg å et åpent forhold!?" Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) et dødt menneske trenger ikke en unnskyldning for å leve. kansje? du må bli flinkere til å dekke hennes behov og tenke mindre på deg selv? siden hun ikke klarer å tenke klart. Endret 10. september 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Vel, ga henne ultimatumet : "Fast forhold, eller ikke noe forhold." Hun svarte heldigvis meg, så vi har nå glemt tanken, og hatt den beste sex'en vi noen gang har hatt, helt siden hun kom hjem for en uke siden Endret 12. september 2006 av g@bb@ Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 g@bb@: Så bra at det ordnet seg! Lenke til kommentar
Knast Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Vel, ga henne ultimatumet : "Åpent forhold, eller ikke noe forhold." Hun svarte heldigvis meg, så vi har nå glemt tanken, og hatt den beste sex'en vi noen gang har hatt, helt siden hun kom hjem for en uke siden 6839729[/snapback] så bra;) Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Så du ga et ultimatum om at enten har dere et åpent forhold, eller så slår du opp? Ikke rart hun gikk med på det Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Ikke for å bekymre deg, men jeg tror jeg hadde hatt problemer med å stole på hun etter det hun har sagt. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hadde jeg og.. Og lurer på hva hun gjorde på ferie ettersom alt plutselig er så bra igjen... Lenke til kommentar
Guff Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hva er poenget med et åpent forhold da? Kan man ikke like godt gjøre det slutt hvis man vil være med andre? Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Her gjøres det ærlige forsøk på berolige g@bb@ ser jeg.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Her gjøres det ærlige forsøk på berolige g@bb@ ser jeg.. 6840542[/snapback] Målet var ikke å berolige, målet var å dele muligens verdifulle tanker. Sier bare hadde det vært meg, hadde jeg vært obs. Lenke til kommentar
Champ Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 et dødt menneske trenger ikke en unnskyldning for å leve.kansje? du må bli flinkere til å dekke hennes behov og tenke mindre på deg selv? siden hun ikke klarer å tenke klart. 6839187[/snapback] Har vel lært noen triks i portugal Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Er vel så enkelt som at hun er en jente på 17 år som trenger å rase fra seg. Jeg hadde ikke vært den som hun kunne kose med i mellom slagene, for å si det slik Skjønner deg godt hvis du faktisk elsker henne. Da er det ikke så enkelt som mange vil ha det til å kaste henne overbords. Men det blir et veldig trøblete forhold om den ene parten er veldig forelsket og seriøs, mens den andre vil ha det mer åpent. Blir helt krasj det. Fint du fikk god pulings da. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Vel, ga henne ultimatumet : "Åpent forhold, eller ikke noe forhold." Hun svarte heldigvis meg, så vi har nå glemt tanken, og hatt den beste sex'en vi noen gang har hatt, helt siden hun kom hjem for en uke siden 6839729[/snapback] Som nevnt litt tidligere, lærte nok noen triks på turen... Har merkelig nok lest alle 7 sidene i tråden og noe jeg finner litt merkelig er at du bruker elsker om noen du har vært sammen med i 3 mnd.. Jeg synes rett og slett at du tar forholdet altfor alvorlig. Du er 18 år og er i et forhold med et menneske som du egentlig ikke passer i hop med. Vet det er vanskelig men prøv å tenk på betydningen av ordet elsker.. Om du bruker slike ord til henne så skjønner jeg godt at hun vil ha et åpent forhold.. På meg så virker hun faktisk veldig ok, hun er ikke utro, men gir deg litt hint om at forholdet ikke er bra.. Hun vil ha litt pusterom.. Så hva gjør du, joda, om jeg ikke har fått helt feil inntrykk så bruker du klisje på klisje, og setter et ultimatum.. Alt du vil gjøre til syvende og sist er å kvele hele forholdet.. Endret 11. september 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå