Kai Sjøvoll Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) hva er normal temp på mb,vist man bruker pc probe II. alarmen gikk på min Endret 26. august 2006 av Natokai Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Mitt er også veldig varmt. Når jeg spiller Oblivion er det over 60 grader. Alarmen går allerede ved 50 grader Noen som har tips for hvordan jeg kan kjøle det ned litt? Cpu temp er 27 ved idle og 35-40 grader ved high load. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg satte på den medfølgende viften til MOSFET-ribben, satte på lokket på maskinen og sørget for bevegelse i luften i maskinen. Men bruker du luftkjøling er denne ikke anbefalt. Nå ligger jeg under 50 grader. Denne guiden kan gi et par tips til bedre kjøling: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=106563 Lenke til kommentar
JonnyO Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Sliter også me for høy temp. på Asus P5W Dh Deluxe. Hva er absolutt høyeste temperatur før hovedkortet dør? Ser på guiden fra xtremesystems.org og lurer på hvaslags kjemikalier de bruker her, og hvor får jeg kjøpt dette? Lenke til kommentar
hynatron Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har også samme temperatur på dette hovedkortet. Har sjekket i mange forum og diverse tester, og alt i alt er dette noe som folk ikke skal bry seg for mye om. Det viser seg at det 975X-chipsettet holder ekstremt høy temperatur jevnt over. Både det kortet og dual core prosessorene er noen varme j... Bare å skru opp Asus Probe til 55-60 for HK, det klarer det uten problemer. Dessuten er det innebygde sensorer i det, så pc'n vil skru seg av lenge før det blir kritisk varme utvikling i kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå