ikkeeksisterendebruker Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Nettopp kjøpt meg nytt kabinett (Thermaltake Mambo) og alt gikk smertefritt til det kom til da jeg skulle koble power-knappen foran på kabinettet til hovedkortet. Jeg rett og slett aner ikke hvor disse kontaktene skal sitte. *Power SW *Reset SW *Hdd led *Power led Her er et kart over kortet Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 hvis du ser veldig nøye så står det med bitterliten skrift under pins'a på hovedkortet Lykke til... (håper du ikke ser dårlig ) Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Det står USB, USB 2 , Front panel, front_1394 og clrtc.. det er det som det står under på de nederste.. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Helt nederst til høyre der står det på 99% av alle kort Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 prøvd der og.. det står forresten front_panel under den. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ja.... front panel er på knapp, reset, pwr led, hdd led osv... står hvor dette skal festes med liten skrift eller RTFM Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Bare det at den ******* manualen ikke fulgte med da pc'en i begynnelsen var en kjøpe pc.. Endret 26. august 2006 av **Tim** Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Aha... du gjorde som meg da kjøpte en "ferdig" pc og byttet kabbis hehe nå har jeg byttet ut alt utenom cpu,gpu og ram men det er bestilt nok om of topic Jeg er 100% sikker på at det står ting over "Front Panel" Står sikkert forkortet Power Switch = PW Restet Switch = RSW Power LED = PW Led er sånn på mitt Asus i allefall ta en lommelykt og et forstørrelsesglass så ser du virkelig godt etter Lykketil Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 fant faktisk en online manual til slutt på det der Men det funket jo såklart ikke.. Er nok Hovedkortet evt med mer som er ødelagt.. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 hvis du har ødelagt hovedkortet er det jo ikke rart du ikke får det til å funke xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå