edahl Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hei! Jeg vurderer å anskaffe meg alle tre next-gen kosepusene, men er i utgangspunktet mest interresert i PS3 (MGS4 og FFXIII), og den skal jeg ha uansett. Det eneste jeg lurer på om det er noe vits å anskaffe seg X360 når jeg har bestemt meg for å skaffe meg PS3 i utgangspunktet. Hvilke spill er gode på 360 som jeg ikke får på PS3? Forutser dere en prisdropp i nærmeste fremtid? Har hørt rykter om at 360 kommer i en oppdatert utgave om ikke så veldig lenge: Hvordan ligger det an med det? Mvh, Eivind PS: Dette er ikke en PS3 vs. X360-tråd! Det er en "skal jeg kjøpe X360 i TILLEGG til PS3"-tråd! Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Om du er fast bestemt på PS3 vill jeg heller ha kjøpt noe godt tillegsutstyr eller annlegg /HDTV. Spillene som drar på en 360 er jo Halo3 og GoW for min del så om du ikke liker spillene som er eksklusive så er 360 et bortkasta kjøp. Gjelder for så vidt alle konsoller. Tror neppe det blir noen store, merkbare prisdropp på 360 med det første. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ikke kjøp X360, vent på PS3 og spar pengene du skulle ha brukt på X360! Mvh Erling Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Kommer annpå hvor mye penger du har lyst til å bruke på dette. Av gode spill som kommer på Xbox360 og ikke på PS3 er f.eks.: -Saint's Row -Just Cause -Forza 2* -Gears of War* -Table Tennis -Dead or Alive 4 -Dead Rising -Halo 3* -Project Gotham Racing 3 -Alan Wake -Test Drive Unlimited -Ghost Recon: Advanced Warfighter -Splinter Cell: Double Agent* -Prey De med stjerne er spill jeg ikke har prøvd som er forventet å være gode. Dette er bare spill jeg kom på i farten, så det er nok mange mange flere som andre folk kan fylle ut edit: La til et par til som jeg kom på Endret 26. august 2006 av SBS Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Vel jeg kan med handa si jeg var først nintendo fan og var skeptisk til playstation(på den tid den første) men så kom ps 2 og jeg ble konvertert:) men nå som jeg ser det så er xbox 360 såpass billig:) 1600 kr ett eller annet på elkjøp;) så vurdere ett slikt kjøp å så vente i ett halvt år eller noe til ps 3 er noe billigere og nærmere til GTA 4 kommer:) og masse anna småsnaks jeg liker på ps 3 siden:) xbox har jo også mange brae titler:) min knapp der henger vel på halo da:) men kunne jo og ha oppgradert pcn men ved tanke av all oppgraderingen og hvor fort alt blir ''gammelt'' Endret 26. august 2006 av Ironmann Lenke til kommentar
edahl Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 men kunne jo og ha oppgradert pcn men ved tanke av all oppgraderingen og hvor fort alt blir ''gammelt'' 6746403[/snapback] Meh, de fleste kule spillene kommer bare til konsoll, ELLER, det kommer en dårlig port etter 3-4 år. Med mindre man ønsker seg 12 kopier av samme skytespill med bedre grafikk i halvåret, eller et eller annet nytt Age of Empires. Litt lei av PC-spill, annet enn ting jeg kan spille med en 286, eller med et minimalt bra skjermkort (Armadillo Run, Elasto Mania, Monkey Island etc.) Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hei!Jeg vurderer å anskaffe meg alle tre next-gen kosepusene, men er i utgangspunktet mest interresert i PS3 (MGS4 og FFXIII), og den skal jeg ha uansett. Det eneste jeg lurer på om det er noe vits å anskaffe seg X360 når jeg har bestemt meg for å skaffe meg PS3 i utgangspunktet. Hvilke spill er gode på 360 som jeg ikke får på PS3? Forutser dere en prisdropp i nærmeste fremtid? Har hørt rykter om at 360 kommer i en oppdatert utgave om ikke så veldig lenge: Hvordan ligger det an med det? Mvh, Eivind PS: Dette er ikke en PS3 vs. X360-tråd! Det er en "skal jeg kjøpe X360 i TILLEGG til PS3"-tråd! 6746261[/snapback] Hvis du (og andre) er usikre på om det kommer en oppdatert utgave av 360'n.. kjøp PS3 før jul. Kjøp noen gode spill. Kos deg.. vent litt og se hva som skjer med 360. Dette fordi du i utgangspunktet var mest interessert i PS3. Det kommer og har kommet mange gode spill til Xbox 360. Men du skal jo ha tid til å spille alt også? Bruk pengene på PS3 spill ved launch og se utover nyåret - våren, om du føler du trenger 360. Har selv Xbox 360, og vil i høst bruke pengene på spill til den, samt ekstra utstyr som trådløst ratt osv... Så får heller jeg se om PS3 faller i pris utover våren-sommeren neste år. Litt i samme situasjon, men i den "andre leieren". Det kommer så mange knakende gode spill til begge plattformer. Dr Peedee Lenke til kommentar
Staal Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Synes ikke det. Ender bare med at du kanskje må droppe noen PS3 spill fordi du også bruker penger på 360. Så med mindre du er rik, hold deg til PS3. PS3 får jo de fleste og beste spillene uansett. Endret 26. august 2006 av Staal Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Så med mindre du er rik, hold deg til PS3. PS3 får jo de fleste og beste spillene uansett. 6746869[/snapback] dumdidum...javel Lenke til kommentar
edahl Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Hvis du (og andre) er usikre på om det kommer en oppdatert utgave av 360'n.. kjøp PS3 før jul. Kjøp noen gode spill. Kos deg.. vent litt og se hva som skjer med 360. Dette fordi du i utgangspunktet var mest interessert i PS3. Det kommer og har kommet mange gode spill til Xbox 360. Men du skal jo ha tid til å spille alt også? Bruk pengene på PS3 spill ved launch og se utover nyåret - våren, om du føler du trenger 360. 6746725[/snapback] FØR jul altså? Er ikke det litt "risky" med tanke på barnesykdomer og pris? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 De spill BioWare lager er verd xbox 360 alene, Mass Effect ser fabelaktig ut! Lenke til kommentar
edahl Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 De spill BioWare lager er verd xbox 360 alene, Mass Effect ser fabelaktig ut! 6747302[/snapback] Jess, det gjør det! Det som trekker meg på lista til SBS X360, så det er jo masse morro. -Just Cause -Gears of War -Dead or Alive 4 -Dead Rising -Halo 3 -Ghost Recon: Advanced Warfighter -Splinter Cell: Double Agent +Mass Effect Vurderte å kjøpe X360 nå, kjøpe Wii når det kommer og vente med PS3 til over jul (siden Tekken 6, Final Fantasy XIII, (Rainbow Six: Las Vegas? Kommer også på X360, men vil helst spille det på PS3) og Metal Gear Solid 4 ikke kommer med en gang uansett.) Har ca. 11000 sett bort ifra eventuelle fyllekuler. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Tror de fleste som går til anskaffelse av PS3 på releasedagen får hakeslepp når de ser Gears Of War til Xbox 360. Personlig ville jeg ventet med å kjøpe PS3 til den synker i pris, og om mulig kvitter seg med de verste barnesykdommene. Husk også at spillutvalget til PS3 er labert i starten, og en del av titlene vil du få billigere på Xbox360, samt at sistnevnte har en drøss andre eksklusive titler. Lenke til kommentar
edahl Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Tror de fleste som går til anskaffelse av PS3 på releasedagen får hakeslepp når de ser Gears Of War til Xbox 360. Personlig ville jeg ventet med å kjøpe PS3 til den synker i pris, og om mulig kvitter seg med de verste barnesykdommene. Husk også at spillutvalget til PS3 er labert i starten, og en del av titlene vil du få billigere på Xbox360, samt at sistnevnte har en drøss andre eksklusive titler. 6747624[/snapback] Jess, så er det som får meg til å tenke at jeg kanskje skal skaffe meg begge: De eksklusive titlene på hver av dem. Jeg trenger ikke mange titler, men gode, og der har både PS3 og X360 noe å stille opp med. Jeg TROR jeg har råd til begge (eller alle tre) maskinene, og alle av disse har kosetitler. PS3 er blir brukanes først litt senere for min del, men X360 er kult NÅ. Så var det det med om det kommer en oppdatert versjon av den anytime soon da selvfølgelig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 MS selv har avfeid at de komme med oppgradert versjon, men det kan jo være løgn med tanke på at mange ville da ha ventet med å kjøpe 360 til den oppgraderte kom. Nå kan du jo spørre deg selv om det er verdt å vente i ubestemt tid på den oppgraderte versjonen hvis du vil ha spill nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå