killabie Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Har akkurat satt sammen en pc med følgende innmat, Fatal1ty AN932X hk, AM2 x2 4600. corsair 2gb, xfx 7900 gt gk. Da jeg skal starte opp, kommer jeg ikke lengre enn til boot screen, der stopper maskinen på 7F feil på displayet på hk. Den reagerer ikke på noe aktivitet på tastatur. Har renske ccmos x antall ganger. Men nå står jeg skikkelig fast!' Fant ut at serienummert på hk er inn under rekken av tilbake kalte kort som HW.no skrev om 21 juli! http://www.hardware.no/nyheter/hovedkort/t...hovedkort/27885 Håper på hjelp snarest! da det er en gutt som skal ha dette til spilling i helga! Endret 26. august 2006 av killabie Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Alle eiere av kort med et av disse serienumrene bes returneres kortet umiddelbart for reparasjon. Abit vil naturligvis dekke fraktkostnadene. Er bare å ta kontakt med butikken og spilling i helga tror jeg du kan se langt etter. Men har du sjekket at alt er kobblet sånn som det skal, rammen sitter sånn som den skal osv? Prøv med bare en rambrikke, bytt om hverandre på brikkene og utlukk at det ikke er feil på noen andre komponenter først... Lenke til kommentar
killabie Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Alle eiere av kort med et av disse serienumrene bes returneres kortet umiddelbart for reparasjon. Abit vil naturligvis dekke fraktkostnadene. Er bare å ta kontakt med butikken og spilling i helga tror jeg du kan se langt etter. Men har du sjekket at alt er kobblet sånn som det skal, rammen sitter sånn som den skal osv? Prøv med bare en rambrikke, bytt om hverandre på brikkene og utlukk at det ikke er feil på noen andre komponenter først... 6746422[/snapback] Har vel fått testa det som går å teste av forskjellige muligheter, men den stopper på 7f.. Prøvd opstart uten gk å den stoppa da å på 7f, men unten minne så kom den ikke langt. Å ja minne er prøvd i forskjellige slotter både med en og to. Hmmm trodde kansje butikkene hadde sendt tilbake disse hk da Abit gikk ut med problemet, men nei da.. Så det blir vel en tlf-samtale med komplett på mandag. Takk for svar! Lenke til kommentar
killabie Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Alle eiere av kort med et av disse serienumrene bes returneres kortet umiddelbart for reparasjon. Abit vil naturligvis dekke fraktkostnadene. Er bare å ta kontakt med butikken og spilling i helga tror jeg du kan se langt etter. Men har du sjekket at alt er kobblet sånn som det skal, rammen sitter sånn som den skal osv? Prøv med bare en rambrikke, bytt om hverandre på brikkene og utlukk at det ikke er feil på noen andre komponenter først... 6746422[/snapback] Har vel fått testa det som går å teste av forskjellige muligheter, men den stopper på 7f.. Prøvd opstart uten gk å den stoppa da å på 7f, men unten minne så kom den ikke langt. Å ja minne er prøvd i forskjellige slotter både med en og to. Hmmm trodde kansje butikkene hadde sendt tilbake disse hk da Abit gikk ut med problemet, men nei da.. Så det blir vel en tlf-samtale med komplett på mandag. Takk for svar! 6746881[/snapback] Etter å ha tatt ut hk, for å sende det tilbake. Kunne man se med det blotte øye at heatpipen hadde blitt vridd oppover på en måte. Det var sikkert 2mm klaring fra Otes GT kjølerillene og ned til chipsettet! Kan ikke skjønne at komplett driver å sender ut varer som produsenteten går ut å kaller tilbake! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå