Dr. Phil Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg har nettopp kjøpt denne routeren: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=35387 Nå har jeg lagt inn kryptering, og tillatt laptopen å koble til trådløst. Jeg glemte å notere web krypteringskoden, og får dermed ikke koblet meg til trådløst. Nå kommer jeg heller ikke inn ved å koble meg til med kabel. Vet noen hvordan jeg resetter eller kommer inn på routeren igjen? Står helt fast her.... Iflg 3com.com må jeg kontakte support og be om ny patch code... vet ikke hva det innebærer.... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Er en liten knapp bakpå som du trykker inn og holder ei stund... Du må bruke ei nål e.l Men du burde klare å komme inn på den med kabel... Deaktiver det tråløse kortet i maskinen og prøv med kabelen.. Endret 26. august 2006 av taz Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Det er ingen knapp på routeren, og jeg får ikke kontakt ved tilkobling med kabel.... Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Reset knappen finner du mellom WAN og switch-kontaktene. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 For og resette 3Com sin ruter skal strømmen kobles fra, kabler frakobles, så en kabel mellom WAN porten og en annen port (ikke kryssa kabel) power tilkobles og følge med på blinkinga. Når blinkinga går over i "lang takt" 2 sekund på og 2 av koble fra power og kabel, nå er ruter'en resatt til "default utgava" - slik han blei levert Forklart på side 91 i denne engelske manualen fra 3Com Side 105 etter manual sidene, 91 i min Acrobat på Laptopen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå