Vod kaNockers Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Som topic sier skal jeg ha nye hodetelefoner med mic til ca 500kr. Lydkvaliteten skal være god såklart, også i microfonen. De skal brukes mest til spilling, men også til mye snakking på skype. Jeg legger også vekt på kvalitet av utstyret, vil ikke ha noe som blir ødelagt etter 2 måneder med aktiv bruk. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Heisann! Selv bruker jeg Koss SB/45 da denne er komfortabel på hodet og har en veldig god lyd samt. en fin bass. Mikrofonen er klar og kraftig. Jeg vil anbefale den. Har hatt den en stund nå og den er like fin selv om den har hatt en røff fortid. ;p Den koster bare 275kr ved PS Data. (: Det fine med den er at den også sperrer en del lyder utenfor klokkene ute. Noe som betyr mer spill-lyd, mindre forstyrrelse fra utsiden. (: Kabelen er også ganske lang og headsettet har en livstidsgaranti. Bare å kontakte Koss om du klarer å ødelegge den. ;p Endret 26. august 2006 av Matsuo Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Heisann! Selv bruker jeg Koss SB/45 da denne er komfortabel på hodet og har en veldig god lyd samt. en fin bass. Mikrofonen er klar og kraftig. Jeg vil anbefale den. Har hatt den en stund nå og den er like fin selv om den har hatt en røff fortid. ;p Den koster bare 275kr ved PS Data. (: Det fine med den er at den også sperrer en del lyder utenfor klokkene ute. Noe som betyr mer spill-lyd, mindre forstyrrelse fra utsiden. (: Kabelen er også ganske lang og headsettet har en livstidsgaranti. Bare å kontakte Koss om du klarer å ødelegge den. ;p 6745697[/snapback] Det her ser ut som en god kandidat til en mindre pris enn jeg trodde. Med den microfonen som jeg har nå klager alle på skype at jeg har mye støy i bakgrunn. Det er vel ikke tilfellet med disse? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Sennheiser PC150, Beste headsetet jeg har hatt. Fungerer utmerket til spill og skype. Bra mikrofon og god lyd, alt et headset trenger! Anbefales på det sterkeste! Mvh Erling Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Det her ser ut som en god kandidat til en mindre pris enn jeg trodde. Med den microfonen som jeg har nå klager alle på skype at jeg har mye støy i bakgrunn. Det er vel ikke tilfellet med disse? 6745729[/snapback] prostoman, Koss SB/45 har noe som heter for Noise Cancellation Micophone, noe som demper og omtrent ignorerer bakgrunnslyder. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Trust HS-4100 USB headset +Billig +God komfort +God mic +Bra lyd +Egen driver som gir 7.1 lyd +Volum og mic kontroll på ledningen -Ingen Jeg gir den 8/10 poeng! Anbefalest på det sterkeste! Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Trust HS-4100 USB headset +Billig +God komfort +God mic +Bra lyd +Egen driver som gir 7.1 lyd +Volum og mic kontroll på ledningen -Ingen Jeg gir den 8/10 poeng! Anbefalest på det sterkeste! 6745785[/snapback] Har du hatt den lenge? Blir den fort ødelagt? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hatt det i 2-3 månder og virker som om jeg fekk det i går Kan vel og legge til at du ikke trenger å stille det inn for at det sskal passe, du bare setter det på så tilpasser det seg selv Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Trust HS-4100 USB headset +Egen driver som gir 7.1 lyd Vil bare påpeke at driveren gir lyd, ikke 7.1 lyd. (: Trust headsettet er et vanlig Stereo headset som alle andre og har ikke 7.1 høytalere montert i klokkene. ;p Det hadde blitt litt vanskelig. Endret 26. august 2006 av Matsuo Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Trust HS-4100 USB headset +Egen driver som gir 7.1 lyd Vil bare påpeke at driveren gir lyd, ikke 7.1 lyd. (: 6745806[/snapback] Jo den gir 7.1 lyd (alså 7.1 surround lyd) når du ser film, og det er konge Edit: Bare les på denne siden! Endret 26. august 2006 av ingebrigtz Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Sennheiser PC150, Beste headsetet jeg har hatt. Fungerer utmerket til spill og skype. Bra mikrofon og god lyd, alt et headset trenger! Anbefales på det sterkeste! Mvh Erling 6745734[/snapback] Jeg ser på bildet av headsettet, og skjønner ikke helt. Kan jeg ta bort microfonen når jeg ikke bruker den? Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Titta litt nærmere på spesifikasjoner og softwaren gir en virituell 7.1, men headsettet i seg selv er vanlig stereo. Edit: Leif Endret 26. august 2006 av Matsuo Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Edit: Oi ikke denne jeg skulle svare på nei... Endret 26. august 2006 av ingebrigtz Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Har Sennheiser 150 noen justeringsmuligheter? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Har Sennheiser 150 noen justeringsmuligheter? 6745832[/snapback] Du kan justere størrelsen og du kan vippe opp og ned mikrofonen. Edit: mer om headsetet her! Endret 26. august 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå