Audun B Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hei.. i historietimen i går kom læreren bort til meg og klappa meg på skuldra og sa at jeg fikk det ærefulle oppdraget å finne ut hva som har skjedd i verden og norge den siste uka. Og presentere det i et lite foredrag på mandagen. Jeg som egentlig ikke leser aviser og aldri ser på TV tar dette som en litt større utfordring enn mange av dere andre. Så om dere kunne vært så snille å bare nevnt litt hovedsaker som har skjedd denne uka så hadde det vært prima! Kan gjerne sløfe slike nyheter som ikke har så stor betydning, feks a Nokas-raneren gifter seg i fengsel osv. Post gjerne link til nyheten også, om det er mulig. På forhånd, takk! Mvh Audun B Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 VG Nett har en oversikt over nyheter de siste syv dager. Hvorfor ikke sjekke der? LINK Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Thanks.. når jeg rota litt rundt på vg.no så fant jeg bare "Siste 48 timene", ikke noe siste 7 dager. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Da er det bare å sette i gang å lese, da. Ikke forvent at andre skal gjøre jobben for deg Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Kan komme med den dårlige nyheten at lærerne har fått program som søker nettet etter tekster som elever leverer inn. Men vet ikke om vi er i uke 34 fortsatt. Lenke til kommentar
supertine Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei.. i historietimen i går kom læreren bort til meg og klappa meg på skuldra og sa at jeg fikk det ærefulle oppdraget å finne ut hva som har skjedd i verden og norge den siste uka. Og presentere det i et lite foredrag på mandagen. Jeg som egentlig ikke leser aviser og aldri ser på TV tar dette som en litt større utfordring enn mange av dere andre. Så om dere kunne vært så snille å bare nevnt litt hovedsaker som har skjedd denne uka så hadde det vært prima! Kan gjerne sløfe slike nyheter som ikke har så stor betydning, feks a Nokas-raneren gifter seg i fengsel osv. Post gjerne link til nyheten også, om det er mulig. På forhånd, takk! Mvh Audun B 6745516[/snapback] Holder helt med deg i å ikke være så opptatt av aviser og nyheter.. så jeg får ikke hjulpet deg.. hehe Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Et lite tips, følg med i media generelt uansett om det er skole eller ikke. Man får bruk for det i alle sammenhenger, så er det så utrolig interessant i tillegg Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Kan komme med den dårlige nyheten at lærerne har fått program som søker nettet etter tekster som elever leverer inn. Men vet ikke om vi er i uke 34 fortsatt. 6749551[/snapback] I og med at det virker som du er fullt i stand til og skrive flott og grammatisk riktig norsk, ser jeg ingen grunn til og copypaste fra nettet. Just my 2c Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Kan komme med den dårlige nyheten at lærerne har fått program som søker nettet etter tekster som elever leverer inn. Men vet ikke om vi er i uke 34 fortsatt. 6749551[/snapback] I og med at det virker som du er fullt i stand til og skrive flott og grammatisk riktig norsk, ser jeg ingen grunn til og copypaste fra nettet. Just my 2c 6758151[/snapback] Sier hvem? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kan komme med den dårlige nyheten at lærerne har fått program som søker nettet etter tekster som elever leverer inn. Men vet ikke om vi er i uke 34 fortsatt. 6749551[/snapback] I og med at det virker som du er fullt i stand til og skrive flott og grammatisk riktig norsk, ser jeg ingen grunn til og copypaste fra nettet. Just my 2c 6758151[/snapback] Sier hvem? 6784406[/snapback] Jeg snakker ikke for andre enn meg selv nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå