carl-kr. Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 hei! jeg har en gammel sony explode i bilen. jeg har flere ganger stilt den in slik jeg vil ha den,men hver gang jeg slår den på igjen er loud on og bass,tre og fad instillingene satt til standard. hva gjør jeg for at cd spilleren skal beholde instillingene ved oppstart? Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei! Hvordan har du koblet spilleren da?? Vist du ser på bildet så kansje det kan hjelpe. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Bare bytte om på den gule og røde kabelen på iso kontakten? Det jeg fikk beskjed om når jeg kjøpte mil cd-spiller om den mistet innstillingene hver gang strømmen ble slått av. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Bare bytte om på den gule og røde kabelen på iso kontakten? Det jeg fikk beskjed om når jeg kjøpte mil cd-spiller om den mistet innstillingene hver gang strømmen ble slått av. 6750920[/snapback] har ikke isokontakter. bruker den gode gamle måten isolasjonstape! trakk en kabel fra +pol til gul ledning på cdspiller. fungerer glimrende. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Bruk loddebolt, litt tinn og en bir krympestrømpe ellers kan du få deg en ubehagelig overraskelse senere Lenke til kommentar
Defus Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 bytt spiller Jeg husker i min spede opprinelse at jeg hadde en sony spiller som en butikk koblet galt. Jeg ville ikke brukt tvinning og tape som feste måte. Har du ikke loddebolt ol. som jalla anbefalte, kan du bruke sukkerbitter som du skrur ledningene fast til hverandre med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå