Nervetattoo Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Om en snau uke dukker Kiefer Sutherland, Michael Douglas og Eva Longoria opp på norske kinoer i The Sentinel. Traileren ser du her og nå. Les mer Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Haha. Hvis dette er The Sentinel, heter jeg Jens Stoltenberg. Filmen på traileren ser ENORMT kjedelig ut. Har faktisk aldri sett en kjedeligere trailer! Den ekte "The Sentinel" er faktisk ganske god, har *host* fått sett den et sted. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Haha. Hvis dette er The Sentinel, heter jeg Jens Stoltenberg. Filmen på traileren ser ENORMT kjedelig ut. Har faktisk aldri sett en kjedeligere trailer! Den ekte "The Sentinel" er faktisk ganske god, har *host* fått sett den et sted. 6752652[/snapback] Og da sier jeg "huh?". Er du sikker på at du svarer til rett artikkel nå? Enten så er det en logisk forklaring eller så heter du faktisk Jens Stoltenberg Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Huh? Tuller dere med meg? Tidligere var det jo en trailer av en enormt kjedelig film med blant annet Jennifer Aniston, kalt "Friends with money". http://www.apple.com/trailers/sony/friends...ney/medium.html Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Huh? Tuller dere med meg? Tidligere var det jo en trailer av en enormt kjedelig film med blant annet Jennifer Aniston, kalt "Friends with money". http://www.apple.com/trailers/sony/friends...ney/medium.html 6753628[/snapback] Jepp, jeg så det, og byttet den ut, uten at Raymond fikk det med seg. Derfor den noe rare replikkvekslingen i denne tråden. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg må si at TV-reklamen ser langt mer spennende ut enn denne traileren... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Jepp, jeg så det, og byttet den ut, uten at Raymond fikk det med seg. Derfor den noe rare replikkvekslingen i denne tråden. 6753718[/snapback] Aha, det forklarer det meste. Lurer på hvordan i alle dager denne feilen skjedde da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Derja, denne var det litt mer fart i! Gleder meg, Kiefer Sutherland passer så utrolig bra i slike roller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg