Simma89 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hei Jeg vil ha det slik at hver gang jeg legger inn en sang i " min musikk" skal den kopierers over til min spilleliste i Itunes. Eks: Jeg laster ned en sang og bestemmer meg for at jeg synes det var bra og vil beholde den.. Jeg legger den inn i mappen " min musikk". Like etterpå går jeg inn i Itunes. Da vil jeg at denne sangen skal legges inn i min spilleliste slik at det bare er for meg å trykke på "oppdater IPOD" og da er alle sangene jeg har på pcen på mp3'en. Slik at hvis jeg har 891 sanger på pcen har jeg 891 sanger på Ipoden. Dette hadde vært veldig greit slik at jeg slipper å legge over alle nye sanger manuelt til Ipoden. Noen som kan hjelpe meg med dette?? Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Mynonaettu Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Du kan enten stille inn ipoden på sync i ipod option (høyreklikk på ikonet inne i itunes) eller sa kan du trykke ctrl+alt og dra over alle eller de du onsker. Et problem med å veld sync alternativet er at den vil automatisk oppdatere seg og kanskje ta med ting du ikke ville ha med eller slette ting du ikke ville slette. Den gjør biblotek=ipod. a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå