Esukiru Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Har en lvl 60 night elf priest som jeg skal flytte fra Frostwhisper, men har null peiling på hvor. Er det noen som kan anbefale en god alliance server? Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Ja den er bra men problemet er at det ikke er mulig å flytte til Darksorrow enda Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg syns Kul Tiras er veldig bra.. masse folk. Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Kom til Twisting Nether! Tror du skal ha god mulighet til og få raidguild der! Flytta nettopp fra Frostwhisper selv! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Nelf >_< Hadde du vært hordeside kunne du kommet deg inn i guild som er langt inne i Naxx på Magtheridon... Priests + druids er mangelvare Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 GrandMa skrev: Nelf >_< Hadde du vært hordeside kunne du kommet deg inn i guild som er langt inne i Naxx på Magtheridon... Priests + druids er mangelvare 6747449[/snapback] Tenker du på Nihilum eller? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 GrandMa skrev: Nelf >_< Hadde du vært hordeside kunne du kommet deg inn i guild som er langt inne i Naxx på Magtheridon... Priests + druids er mangelvare 6747449[/snapback] Mangel på Horde genrellt på Mag skal jeg være ærlig. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Alekz88 skrev: Kom til Twisting Nether! Tror du skal ha god mulighet til og få raidguild der! Flytta nettopp fra Frostwhisper selv! 6747291[/snapback] Lol.. spiller på Twisting nether selv =D gnome mage OT: litt usikker når det gjelder flytting til div servere... har ikke peil på spesielt bra guilder gjenerelt Edit: med nermere tanke så er det en del gode Guilder på TN:minority, Rise and shine(Insane naxx guild) dark vengeance(den jeg er i ) osv osv.. kan jo bare sjekke på realm forum å se Endret 26. august 2006 av Freak627 Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) har kikka på litt av hvert av twisting nether og jeg etter det jeg har funnet ut av om den realmen, kommer jeg til å føle meg hjemme der. Har nå starta flyttingen av min priest dit gleder meg som juling til jeg kommer dit og vekk fra frostwhisper Endret 27. august 2006 av Rcane Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 har en alliance priest på grim batol som jeg har lyst til å flytte tenker på exeutus. er d mange norske raid guilder på exeutus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå