tost55 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Skal kjøpe meg lcd-tv som eg skal kople opp mot pc'en min i tillegg til parabol-tuner. Har leita rundt i dei ulike netshopane og prisguiden til hw. Er forbredt på bruka 8000-12000 kr. Er det nokon som har gode erfaringar frå produkt i denne prisklassen til data/parabolbruk? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Samsung LE32R72 har jo blitt kjempebillig nå og den er knallbra! Jeg finner ikke noe bedre under 12-13.000 kr. hvertfall. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 datating: Samsung-TV-ene er jo ikke kjent for å være best i klassen når det gjelder PC-tilkobling, hvordan er denne modellen? Lenke til kommentar
tost55 Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 har du prøvd samsung tv'en datating? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Har prøvd den som heter R75, bare forskjellig utseende på de modellene. Skal ærlig innrømme at jeg kun har sett tv- og dvdbilde på den, men det var veldig bra kontra de andre vi har på jobben. PC-tilkopling og slikt er testet på fjorårets modell R41, det var mer enn godt nok for mitt bruk hvertfall, men har jo ikke sammenlikna det med så mange tv'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå