Gå til innhold

Fienden sover - Noen som fulgte med på det?

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg likte TV serien Fienden sover som gikk på NRK før og i sommerferien. Noen andre som så på det?

Serien handler om en Terrorist gruppe i amerika som planlegger en terroraksjon. og en av dem er spion for FBI, og alle i gruppen har sine fortider og forskjellige grunner til at de ble med.

Jeg fikk ikke sett de siste episodene siden jeg ikke har TV på hytta. noen som vet om den kommer på DvD, eller når?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes den er så bra fordi man blir godt kjent med peronene og deres liv. og det er spennende akkkurat som en slik serie skal være. og det handler om ett aktuelt og viktig tema

Lenke til kommentar
Jeg så også på den. Likte den veldig godt. Hva heter serien på engelsk og når kommer ses. 1 på DVD?

6800704[/snapback]

Den har kommet for en god stund siden og hvis du hadde lest hele tråden, alle 13 postene før den du skrev så vil du se at jeg har linket til den, men jeg kan gjøre det igjen.

Sleeper Cell

Edit: Leif...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg så også på den. Likte den veldig godt. Hva heter serien på engelsk og når kommer ses. 1 på DVD?

6800704[/snapback]

Den har kommet for en god stund siden og hvis du hadde lest hele tråden, alle 13 postene før den du skrev så vil du se at jeg har linket til den, men jeg kan gjøre det igjen.

Sleeper Cell

Edit: Leif...

6806900[/snapback]

ok :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...