Gjest Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg likte TV serien Fienden sover som gikk på NRK før og i sommerferien. Noen andre som så på det? Serien handler om en Terrorist gruppe i amerika som planlegger en terroraksjon. og en av dem er spion for FBI, og alle i gruppen har sine fortider og forskjellige grunner til at de ble med. Jeg fikk ikke sett de siste episodene siden jeg ikke har TV på hytta. noen som vet om den kommer på DvD, eller når? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ja, det var en kjempe bra serie. Desverre fikk jeg ikke med meg siste episode Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jepp, god serie i forhold til visse andre Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Serien har hvert ut en god stund på DVD i statene: Sleeper Cell Og ja det er en meget bra serie, slår 24 langt ned i støvlene Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Skal visstnok sendes en sesong 2 av det i statene nærmer jul i år, så da har du/vi sikkert noe mer å se frem til Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg synes den er så bra fordi man blir godt kjent med peronene og deres liv. og det er spennende akkkurat som en slik serie skal være. og det handler om ett aktuelt og viktig tema Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Begynte å se de første episodene, men glemte resten. Var en bra serie utifra det jeg så, så burde vel kanskje se resten også.. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Ahh det er en fin serie, den sendes også veldig ofte i usa når den først sendes.. Var vel tre eller fire episoder hver uke, så slipper man å vente så mye - hsds Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Er det en sesong hittil, eller fler? Jeg synes det er en av de bedre seriene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Det har så langt blitt laget 3 episoder i følge imdb av sesong 2. Noe som er veldig bra, venter i glede Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er det en sesong hittil, eller fler? Jeg synes det er en av de bedre seriene. 6783770[/snapback] Ok, jeg gleder meg jeg og Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Så et par halve episoder av denne serien, synes det virket bra. Kommer nok til å anskaffe det på dvd når Jack Bauer er ferdig med å redde verden på TV2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg så den i vinter, en meget bra serie, imo. Gleder meg til sesong 2. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg så også på den. Likte den veldig godt. Hva heter serien på engelsk og når kommer ses. 1 på DVD? Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 den heter sleeper cell Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ja var bra serie det.. Så fra 2 episode og greide og følge med på alle utover.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Jeg så også på den. Likte den veldig godt. Hva heter serien på engelsk og når kommer ses. 1 på DVD? 6800704[/snapback] Den har kommet for en god stund siden og hvis du hadde lest hele tråden, alle 13 postene før den du skrev så vil du se at jeg har linket til den, men jeg kan gjøre det igjen. Sleeper Cell Edit: Leif... Endret 5. september 2006 av Manx Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg så også på den. Likte den veldig godt. Hva heter serien på engelsk og når kommer ses. 1 på DVD? 6800704[/snapback] Den har kommet for en god stund siden og hvis du hadde lest hele tråden, alle 13 postene før den du skrev så vil du se at jeg har linket til den, men jeg kan gjøre det igjen. Sleeper Cell Edit: Leif... 6806900[/snapback] ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå