joa100 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hei håper noen kan hjelpe meg med et problem som jeg har hatt i noe dager. Når jeg skal åpne filer i windows media player får jeg bare opp en liter boks som sier " An internal application error has occurred". Det eneste valget jeg har er å velge å "ok" og jeg er like langt. Hva skyldes dette, hva kan man gjøre? På forhånd takk joa100 Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hva det kan være vet jeg ikke. Hvilken versjon av MP bruker du? Lenke til kommentar
joa100 Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Hva det kan være vet jeg ikke. Hvilken versjon av MP bruker du? 6745142[/snapback] Hei det er den nyeste versjon (10), var på windows.com å lastet den ned. Trodde at dette kunne hjelpe, men det står det samme. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Nyeste versjonen er nok 11, men start opp Windows Update og last ned de om du ikke har gjort det. Ligger noen update der til MP om jeg husker riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå