krasberg Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Min SE T630 klarar ikkje å motta strøm gjennom oppladdar, eg har prøvd å vri og vende litt på kontakten inn i telefonen utan hell. Er dette eit vanleg problem med slike telefonar, og finnast det ei løysing på dette problemet? Takk for svar. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Min SE T630 klarar ikkje å motta strøm gjennom oppladdar, eg har prøvd å vri og vende litt på kontakten inn i telefonen utan hell. Er dette eit vanleg problem med slike telefonar, og finnast det ei løysing på dette problemet? Takk for svar. 6744764[/snapback] Tror det beste her er å ta med telefonen og laderen din til et Sony Ericsson service senter eller butikk. Kanskje du kan få testet en annen lader i en telebutikk for å finne ut om det bare er laderen som er ødelagt/dårlig. Hvis feilen ligger i bunnkontakten på telefonen så må den sendes inn til et verksted. Vet ikke prisen på dette, men alt i fra 200 og oppover vil jeg tro. 3 muligheten er å kjøpe ny telefon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Min SE T630 klarar ikkje å motta strøm gjennom oppladdar, eg har prøvd å vri og vende litt på kontakten inn i telefonen utan hell. Er dette eit vanleg problem med slike telefonar, og finnast det ei løysing på dette problemet? Takk for svar. 6744764[/snapback] Hadde SE T630 før... jeg slet med det samme problemet men det nyttet å vri litt på ladderen men viss ikke det funker bør du nok sende den inn Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Bunnpluggen er en svakhet på de modellene der. Reklamer til Sony Ericsson og få byttet ut bunnpluggen på mobilen. Lenke til kommentar
lazwola Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Min SE T630 klarar ikkje å motta strøm gjennom oppladdar, eg har prøvd å vri og vende litt på kontakten inn i telefonen utan hell. Er dette eit vanleg problem med slike telefonar, og finnast det ei løysing på dette problemet? Takk for svar. 6744764[/snapback] Jeg har begynt å oppleve det samme med min 2 år gamle t630. Det hender den ikke vil starte å lade, eller så får jeg beskjeden "optimal lading" flere ganger i løpet av tiden den lades. Tydeligvis dårlig kontakt mellom lader og bunnplugg, men det hjelper å vri litt på den. Spørs om det blir ny telefon på meg fremfor å sende den inn og styre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå