Gå til innhold

"Jeg eier deg"

Anbefalte innlegg

Jeg elsker tapere som ikke har noe bedre å gjøre enn å skrive helside poster om hvordan vi som spiller er tapere.

Vi spiller iallfall, bedre det enn å sitte å skrive totalt bullshit på et forum som direkte dreier seg om WoW.

Vi har sett mellom 20-100 poster SOM ER 99% LIKE, stopp med de tragiske postene, blir bare patetisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uff.. Jeg er så jævla lei av poster som denne.. Kan ikke få sagt det.. Hvis du ikke er fornøyd med spillet/situasjonen så slutt og la det bli med det.

Ikke kom å belær andre som faktisk vil spille. Gjør det du vil, og la oss gjøre det vi vil - simple as.

6745902[/snapback]

Jeg har en fetter som ikke bruker tid på annet en bilen sin. Men han får aldri pes om at han har et "taper-liv" eller noe i den duren. Jeg tror disse folkene, som f.eks. trådstarter, har store mindreverdighets-komplekser, og prøver å hevde at seg over andre ved å slenge dritt om et "sårt" tema. Patetisk til grader, og minner meg om irc-fjortisser, som truer med både ditt og datt...

Lenke til kommentar

Jeg mener jeg klarer balansen ganske godt. Hvis jeg ikke hadde spillt WoW, så hadde jeg bare spillt andre spill og sett mer filmer/serier/tv uansett. Jeg liker ikke å være for mye med folk, er alenebarn og er vant til å være alene. Jeg trenger å være alene, blir fort lei av å være for mye med folk. Hver lørdag går jeg ut og fester meg vennene, og kanskje en gang i uken ser jeg film eller finner på noe annet med dem. Resten av tiden jobber jeg eller sitter her og koser meg.

Lenke til kommentar

TheOneAsk, Det er vel akkurat der "problemet" ligger. Skulle bare ønske jeg kunne ha det like gøy med pcspill nå som jeg hadde før.

Taper, skrytete, bitter og mindreverdighetskomplekser, greit nok.. Denne tråden var ikke ment for å disse WoW-spillere, jeg er tross alt en WoW-spiller selv, dette med å "eie andre" er et fenomen i nær sagt alle multiplayerspill.

elf_man, Samfunnet er merkelig iblant.

Lenke til kommentar

ja for å eie i wow har nok altfor mye med kor mye du spiller å gjøre. men å kalle alle som eier i dataspill for tapere ellers i livet e bare tull. man kan både være god i dataspill og ha et liv ellers. etter min mening er wow rett og slett en måte å forrike det livet vi allerede har.

Lenke til kommentar
Det er også en veldig stor forskjell på cs og wow, det er nemlig det at du kan faktisk få en grei inntekt av cs. Dette kan du så absolutt ikke i wow, i.o.m at wow er et mmorpg spill.

Det er vel en av grunnene til at jeg sluttet med wow, og startet med cs.

6745395[/snapback]

Mulighetene for å tjene penger er minst like store i WOW som i CS. Minst.

Edit: Den egentlig forskjellen, inntekts-messig, er at hvem som helst kan tjene litt penger i WOW, det krever lite skills i motsetning til CS.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
"Jeg eier deg i WoW!!" = "Du spiller færre timer daglig enn meg"

"Du har n00b-gear" = "Ditt liv dreier seg om mere enn items i et dataspill."

"Lol du bruker noen cloth-items som warrior!"

"Du eier meg, heldigvis finnes det verre skjebner enn å ikke vinne over deg i et dataspill".

6744712[/snapback]

"I know I am a n00b, but at least I am not a virgin" :innocent:

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg trådstarter er inne på noe her. Selv har skrudd av pc'n i rent sjokk når jeg plutselig skjønner hvor opptatt jeg er av en fiktiv ting som er lilla :(

Før var fotball tingen for meg, nå er det vel litt opp og ned. Litt sjokkerende, siden følelsen av å mestre noe på fotballbanen er MYE bedre enn å få sin neste epic. En ny epic fører til enda større sug etter lilla, mens det å mestre noe som ikke er fiktivt gir deg en selvfølelse og selvforståelse uten like.

Note til alle: Husk, alle har et potensiale utenfor Azeroth også ;) Prøv å nå det! Men jeg skal ikke kutte alle under en kam, så hvis du ikke er innenfor denne kategorien, ikke føl deg truffet :)

Lenke til kommentar
Hadde jeg eid noen i WoW eller i andre like tidkrevende spill ville jeg sikkert blitt litt flau

En fyr på serveren min har nesten hele tier 3 + legendary sverdet, er en warrior, helt sikkert main tank for guilden sin.

Hadde jeg vert ham, ja, jeg hadde vert flau, fordi jeg kan ikke se hvordan han kan ha alle de itemene så fort uten å spille alt alt for mye.

6745307[/snapback]

Gi deg et eksempel hvordan det går ann ?

Eks.

08.00-15.30 = Skole.

15.30-15.45 = Middag.

15.45-16.15= Middagshvil.

16.15-17.30= Ut og spille fotball.

17.30-18.00= Evt. se litt TV

18.00-18.30 = Vente på invite til raid.

18.30-23.00 = Raidet begynner.

Dette var et eksempel hvordan den main tanken fyller dagen sin. Det betyr nødvendivis ikke at man sitter 24/7, selv om man er godt geara. Fordi det er jo på raidsa du får itemsa.

Lenke til kommentar

Åh herre.. Enda en sånn her tråd?

Til trådstarter.. Slutt å bruk så mye tid på forum! I stedet for å sette seg ned å skrive lange kjedelige tråder om hvor dumt WoW er, så kom deg ut og lev litt..

Du eier meg i forum = du har mindre liv enn meg

Virker som at du rett og slett har lyst til å spille mer WoW, men ikke kan.. Du er som en som slanker seg, som skriver på et forum om hvor fælt junk-food er..

Lenke til kommentar

Du har helt rett Boogieman, mine omlag 15timer daglig med raid og bortkasting av tid er byttet ut med omlag 15minutter daglig med forum. Ikke en optimal løsning, men du virker misunnelig.

Jeg skulle gjerne blitt med i en av mine gamle guilds, når jeg logger inn trygler gamle guildledere meg om å bli med dem igjen. Dem gir visst aldri opp håpet om at jeg skal vende tilbake.. Etter at jeg restoret min character har jeg blitt med i en ny guild hver gang kjæresten er bortreist en uke eller mer. Før hun kommer tilbake forlater jeg guilden, og hver gang lager guilden en scene utav det.. "Bye all, I had lots of fun with you!! :)" - skriver jeg i guildchat. Guildleder blir ifra seg, "We need you!", "Out of all the people who left.. Why you??!", "WHAT!!? YOU LEFT!?". Ikke bare kjente jeg guildlederne og guildiene godt, jeg lå alltid 2-4% (mere dersom jeg ikke måtte gå afk under raidet) prosent over andremann på alle damagemetere og var derfor alltid prioritert på raidene, det var alltid plass til meg om jeg skulle logge inn.

Jeg trodde jeg skulle bare være guildløs i en periode, men nå har jeg ikke orket å være med i noen guild på lang tid. Enda jeg sier jeg ifra om at jeg etter alt å dømme vil forlate guilden etter 1-2uker og får som svar at "Yes! Please! That would be great!" er det likevel krise når jeg stikker fra guilden, dem forstår ikke hvorfor, når det ikke er en annen guild jeg hopper over til er det uforståelig for dem at jeg ikke lenger vil være med i guilden. Jeg mangler helt dedikasjonen til å være med i en guild, og når det ender i tragedie for enkelte i guilden når jeg stikker angrer jeg på at jeg ble med i det hele tatt, selv om det er gøy å raide iblant. De trenger meg uansett like lite eller mye som de trenger å drepe en drage her eller der, syntes jeg.

Uansett, amme hva jeg selv eller andre måtte skrive noe sted så betyr det ingenting, det gjør ingenting, iallefall ikke på en diskusjonsgruppe på internett. Det er bare et tidsfordriv, en form for underholdning like meningsfull som å gjøre en quest i WoW som verken gir XP, gull eller noen annen belønning.

bjorshold, jeg oppnår det samme som du oppnådde ved å skrive ditt innlegg i denne tråden.

Arinomi, Jepp :yes:

Lenke til kommentar

Hm... jaja, enkelte har det med å bli for avhengig, dsverre..

Selv, har jeg egentlig aldri blitt serlig inn i spill, før jeg prøvde WoW.

Spiller ganske ofte, MEN jeg bryr meg lite om å få fullt epic, megatøft, imba utsyr :dontgetit:

Jeg spiller for kosen sin del, ikke for å ta meg best ut. Har 2stk lvl 60. Kan ikke si att noen av dem har mer epic enn hva man får kjøpt for en billig penge. Altså, for noen gull på AH. Da snakker vi max 75g :p

Uansett, har mange venner som klager.. Mia du må jo leave guild, å få deg en ordentlig en som gjør raids. Nei! Jeg trives der jeg er. Min guild er regelrett kos! Typen er guild master, å jeg tar meg av hjemmesiden og andre små ting. Vi er bar 4stk som har lvl 60. Men fler kommer med tiden, når de andre får kommet seg opp.

Vi stresser ikke. Hvorfor stresse når vi har det så koselig & gøy sammen? Er det ikke derfor man spiller kanskje? For å ha det gøy?

Noe av det forsvinner straks man stresser med epic utstyr...

Ja, selvfølgelig ville det vær stas å hatt might eller wrath..men ikke for enhver pris! Ikke om man skal kutte ut sitt virkelige liv, bare slik att man kan spille 24/7

Noe jeg også trekker sterk fram på guild siden vår! Vær aktiv, men ikke la det gå utover skole/jobb/fritid.. ta det når anledningen byr seg.

Lenke til kommentar
Du har helt rett Boogieman, mine omlag 15timer daglig med raid og bortkasting av tid er byttet ut med omlag 15minutter daglig med forum. Ikke en optimal løsning, men du virker misunnelig.

:!: Du lever jo i den egen lille verden. Hvordan klarer du å oppfatte det Boogieman skriver som misunnelse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...