DementedAlbino Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg leier leilighet i dag hos BOB, og slik det er nå er all oppvarming via elektriske ovner. Var en som fortalte meg at huseier er pliktet til å legge inn vedovn\gassovn eller annen form for oppvarming i tilfelle sstrømbrudd over lengre tid. Er det noen som vet noe om regler rundt dette og kan bekrefte\avbekrefte dette? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 I nordnorge er det låvsatt å ha alternativ oppvarming på vinteren. Alle hus/leiligheter skal ha utak for peis. Har lest det en plass vet ikke hvor Lenke til kommentar
ecko Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 en kompis av meg bor i blokk, ingen oppvarming der uten strøm som jeg har sett. å d e i nor! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg tror det er noe i det, men ikke skyt meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg tror det er noe i det, men ikke skyt meg om jeg tar feil. 9503161[/snapback] Hvorfor skulle man skyte noen for en så liten bagatell? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Åh, du kjenner vel forumet. Skal ikke rare feiltrinnet til før man er oppslukt av flammer. Lenke til kommentar
mrkorsnes Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) en kompis av meg bor i blokk, ingen oppvarming der uten strøm som jeg har sett. å d e i nor! 9503123[/snapback] Jeg tror (vet ikke) at dette med påbud om alternativ oppvarming er en ny lov. Veldig ny. Endret 17. september 2007 av rkorsnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå