dnivyo1 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Kan dere HTML koding. hvist du kan det. skriver du ned kodene du kan her? Lærte meg det for 4 år siden. men har glemt av alle kodene. så takk hvist dere skriver ned kodene her Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Titte på W3schools. Bruker den siden som referanse ofte når jeg driver med HTML. Lenke til kommentar
glad Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 <br /> <bg></bg> <p></p> <div></div> <td></td> <th></th> <table> </table> <link /> <a href></a> her har du noen men bruk htmldog, fin guide søk på google Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hos W3.org finner du alle HTML-elementene. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Skrive ned kodene vi kan? Mener du alle tagsene? Hvis man kan HTML så kan man jo lage hvilke som helst koder Skjønte ikke helt hva du mente jeg Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg kan HTML og skriver det direkte i "notisblokk" i forbindelse med PHP. Personlig synest jeg at HTML er tungvindt(jeg liker PHP bedre), så jeg bruker det bare der jeg "må". Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Personlig synest jeg at HTML er tungvindt(jeg liker PHP bedre), så jeg bruker det bare der jeg "må". 6748866[/snapback] Skulle gjerne like å vite hvordan du kommer deg utenom HTML ved å skrive PHP. Mulig det var en vridning av det du sier, men PHP vil aldri kunne erstatte HTML. Endret 26. august 2006 av balletryne Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 HTML og PHP brukes til vidt forskjellige ting. HTML er ikke et programmeringsspråk engang, men et markupspråk. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 HTML og PHP brukes til vidt forskjellige ting. HTML er ikke et programmeringsspråk engang, men et markupspråk. 6749494[/snapback] Ja akkurat. Jeg har aldri påstått at jeg har erstattet HTML. Men jeg bruker PHP og andre språk som CSS og JavaScript mest mulig. Det som kan bli misforstått, blir mistforstått. (nok en gang) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Digger slike tråder der 90% faktisk ikke vet hva de snakker om :!: Litt spennt på den <bg> tagen! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 HTML og PHP brukes til vidt forskjellige ting. HTML er ikke et programmeringsspråk engang, men et markupspråk. 6749494[/snapback] Ja akkurat. Jeg har aldri påstått at jeg har erstattet HTML. Men jeg bruker PHP og andre språk som CSS og JavaScript mest mulig. Det som kan bli misforstått, blir mistforstått. (nok en gang) 6750074[/snapback] Jeg tror du må lese litt om hva disse språkene brukes til. Du må jo bruke HTML for å kunne bruke PHP, CSS. Ellers bli det liten vits. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 I teorien må han ikke kunne HTML, han kan jo bruke PHP til å outputte f.eks. rene tekstfiler. Men, det er for det meste vanskelig å komme utenom HTML. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 HTML og PHP brukes til vidt forskjellige ting. HTML er ikke et programmeringsspråk engang, men et markupspråk. 6749494[/snapback] Ja akkurat. Jeg har aldri påstått at jeg har erstattet HTML. Men jeg bruker PHP og andre språk som CSS og JavaScript mest mulig. Det som kan bli misforstått, blir mistforstått. (nok en gang) 6750074[/snapback] Jeg tror du må lese litt om hva disse språkene brukes til. Du må jo bruke HTML for å kunne bruke PHP, CSS. Ellers bli det liten vits. 6750615[/snapback] Jeg tror du må lese litt om hva som egentlig blir diskutért her. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Har denne tråden noe mål og mening ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Vel, nei, egentlig ikke, ettersom han finner informasjonen han etterspør enkelt og greit på www.w3schools.com, www.htmldog.com osv. Tråden er egentlig laget med utgangspunkt i latskap. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 HTML og PHP brukes til vidt forskjellige ting. HTML er ikke et programmeringsspråk engang, men et markupspråk. 6749494[/snapback] Ja akkurat. Jeg har aldri påstått at jeg har erstattet HTML. Men jeg bruker PHP og andre språk som CSS og JavaScript mest mulig. Det som kan bli misforstått, blir mistforstått. (nok en gang) 6750074[/snapback] Jeg tror du må lese litt om hva disse språkene brukes til. Du må jo bruke HTML for å kunne bruke PHP, CSS. Ellers bli det liten vits. 6750615[/snapback] Jeg tror du må lese litt om hva som egentlig blir diskutért her. 6751330[/snapback] Hva med å lære deg forskjellene først? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Dette ble jo efikkan VS banansplitt :!: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Vel, nei, egentlig ikke, ettersom han finner informasjonen han etterspør enkelt og greit på www.w3schools.com, www.htmldog.com osv. Tråden er egentlig laget med utgangspunkt i latskap. 6751807[/snapback] OK ! Det tror jeg også og stenger tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg