Gå til innhold

Badebilde med bølgesprut. (kritikk ønskes)

Anbefalte innlegg

Er for første gang modig nok til å legge ut et bilde med mennesker på.

Dette bildet er tatt i fjæra en ettermiddag, da det strengt tatt ikke var typisk badevær.

Er egentlig svært fornøyd med bildet men vil gjerne ha kritikk på om det er ting jeg kunne/burde gjort annerledes med både selve fotograferingen og bildebehandling.

Tar gjerne imot positiv kritikk også :D . Godt gfor selvtillitien å ikke bare få påpåekt sine feil...

post-94664-1156574740_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er for første gang modig nok til å legge ut et bilde med mennesker på.

Kult bilde, men du ma croppe ut bunnen, for det drar hele bildet nedover.

Jeg gjorde et lite forslag som du kan se under.

post-45630-1156635100_thumb.jpg

6749459[/snapback]

Stilig!

Er enig i at det gjorde bildet tøffere.

Hvilken effekt har du brukt for å få bildet "gult"?

Lenke til kommentar

Sier meg enig med siste talere: bra motiv, men manglet litt kontrast og varme, og måtte croppes, ja. Er nok mer enig med perottol sin crop enn med joltaires, siden den ikke kapper bunnen av steinen og brenningen.

Men joltaire: en ting er gulfargen, men hvordan har du klart å få kontrasten så bra på vannspruten, uten at menneskene ble helt ødelagt i tonene eller at resten av havet fikk samme mørke farge som vannhinna i spruten? Motivet og livet i bildet kom mye bedre fram. Sånne forbedringer er noe jeg ofte sliter med på bilder som dette som er tatt i overskyet vær... noe spesielt du har gjort?

Endret av Onkel
Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk bildet passet bedre når det var kalde farger i det, for det ser ikke så veldig varmt ut i vannet, og man får da utdypet det med å ha kald farge i bildet.

Likte veldig godt det joltaire gjorde med bildet.

Men hvis jeg skal klage på selve bildet, så synes jeg fokusen burde være på folkene og ikke på vannspruten...

Endret av ferik
Lenke til kommentar
Jeg synes faktisk bildet passet bedre når det var kalde farger i det, for det ser ikke så veldig varmt ut i vannet, og man får da utdypet det med å ha klad farge i bildet. Men jeg likte veldig godt det joltaire gjorde med bildet. Men hvis jeg skal klage på selve bildet, så synes jeg fokusen burde være på folkene og ikke på vannspruten...

6794567[/snapback]

Jeg er enig :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...