k1mzor Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hei! Jeg prøvde å overklokke skjermkortet ista, via nvidia menyen. Men så ville den ikke klokke, uansett hvor lite jeg klokka, jeg klokka litt, trykte test og ok. Etter jeg trykte ok, ble det jeg hadde klokka stilt tilbake til standar og ingenting skjedde. Om jeg prøver å klokke via rivatuner, kommer bare dette opp: The driver failed to pass the internal test with the clock frequencie you are about to set. Pleace decrease clock frequencies and try again. Jeg har prøvd å avinstalere og innstalere drivern på nytt. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 vel, ha på always fan on og slike ting, save at startup. bruk gjerne klassisk look. om det har noe å si? kansje alternativene for "enable" er bedre opplyst og hvis du glemmer noe av dette så blir det ikke registrert kansje, det som gjør det? så skal testinga vare en stund for optimal. deretter så velger du ønsket value og trykker test igjen deretter apply. hvis ikke det funker så kansje du bør restarte maskinen. og prøve igjen. kansje en fluss på skjermkortet. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Vell jeg har prøvd alt det. Men hvordan flusher jeg skjermkorte? Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Ingen som vet hva som er galt? hvorfor får jeg ikke overklokka kortet? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Kanskje kortet er "låst" via biosen. Dvs at du må flashe en ny bios med den overklokkingen du vil ha. Kanskje. Prøvd ATitool 0.25? Endret 29. august 2006 av Veritas_ Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Endelig et fornuftig svar som funket! Thanx. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå