Utsyn1 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ut fra min erfaring har du nok pådratt deg en bronkitt. En betennelse ned i luftveiene. Starter ofte med en tørr hoste og slipper taket etterhvert og du får opp litt slim. Behandles med antibiotika og kan ubehandlet gå over i lungebetennelse. Kom deg til legen og drikk litt varmt. Kos deg og du er klar til skole/arbeid på mandag. Lykke til. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Nei da hoster du flere ganger på rad. Må ta blodprøve skal jeg få antibiotika Endret 26. august 2006 av uranus Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Kikhoste mener nå jeg... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Symtomene stemmer sånn ca.. Dog jeg ikke har hatt feber eller særlig forskjølelse. Har hatt tørr hoste i noen dager bare. Pluss at kikhoste ofte rammer barn. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Symtomene stemmer sånn ca.. Dog jeg ikke har hatt feber eller særlig forskjølelse. Har hatt tørr hoste i noen dager bare. Pluss at kikhoste ofte rammer barn. 6744973[/snapback] At du ikke har hatt feber forsterket min mistanke.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Står på lommelegen eller noe at du skal få det før hostinga. PLuss at det er mest barn som får det. Skal ned på apoteket etterpå og kjøpe hostesaft, se om det hjelper. Atså en annen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ønskes stengt av threadstarter og han/henne skal få oppfylt ønske sitt i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg