uranus Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hei! Har et lite problem. De siste 3-4 dagene har jeg hostet ekstremt mye. Av og til er det nesten at jeg brekker meg. Har prøvd hostesaft, både resept og vanlig, og ingen hjalp. Det er relativt tør host, veldig lite slim i halsen. Er småforskjøla, men ikke noe merkbart egentlig. Hostinga føles tør ut, og føler at det kommer nede i pusterøret, nederst på halsen. Noen som vet hva dette kan være? Om ikke bare en vanlig forkjølelse? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Bronkitt kanskje? Har hatt det selv, men da var det slim i halsen og ikke tørt som du sier. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Men bronkitt skyldes vel vann i lungene om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Men bronkitt skyldes vel vann i lungene om jeg ikke tar feil? 6744261[/snapback] Tror det er slim i lungene. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Symptomer: Hoste med grønt slim, sårhet i senter av brystet, av og til feber og man kan bli noe kortpustet. Har hatt de to siste symptomene. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Røyker du, netopp begynt osv? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Nei aldri prøvd det. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Har just vært igjennom det masse. Det er nok bare en forkjølelse som ikke gir seg så fort. Gi det en uke, så er du nok frisk som en fisk Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Hvis du sier så.. Satser på det Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Ellers så kan det være lurt å ta en tur til doktoren, i tilfelle det fortsetter. Endret 26. august 2006 av mummi-pappa Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Det kan være no ordentlig, men mulig det er en uvane? For et par år sida så måtte jeg gå rundt å kremte og hoste hele tida, og alle syntes det var hell å høre på. Stakk til legen, og han sa jeg bare måtte være bevisst og ikke hoste /kremte når man skal det. Men dette høres verre ut. La det gå til mandag, så stikker du til legen og får penicilin. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Men jeg får ikke vondt av hostinga. Hjelper alltid bare å ta lit vann, pluss det er mye bedre nå enn noen dager siden. Legevakta sa jeg bør la det gå noen dager så heller sjekke det hos legen. Enten er det virus, som går vekk av seg selv, eller bakterie, som må behandles. Har svettet mye når jeg sover den siste uka, ca. samme tiden som jeg fikk hosten. Nok immunfrsvaret som jobber Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Eh javel? Og det fikk du fra? Forbanna dårlig sagt av deg! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hmm... hostesaft (Tuxidrin, Cosylan etc.) er vel slimløsende. Er egne preparater for tørrhoste (Solvipic elns). Eller omvent Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Eh javel? Og det fikk du fra? Forbanna dårlig sagt av deg! 6744822[/snapback] Javel? Du spør på et forum der trolig ingen har medisinskkompetanse nok til å svare deg, så folk svarer helt random, så hvorfor kan ikke jeg svare? Jeg tror det er aids til det motsatte er bevist. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Jeg spør så kanskje noen som kanskje har opplevd noe lignende kan svare. Moderator: slett tråden , takk Endret 26. august 2006 av uranus Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg spør så kanskje noen som kanskje har opplevd noe lignende kan svare. Moderator: slett tråden , takk 6744846[/snapback] Jeg vet at de som har aids pleier å hoste. Det er noe lignende, så du har nok aids. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Nei jeg har et virus, forskjølse. Det legevakta sa ihvertfall. Må bare vente noen dager og se om det går vekk.Gjør det ikke det skulle jeg få noen tabletter. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Dette høres veldig ut som kikhoste. Alle symptomene dine som hoste til du får brekninger at det har varighet osv tegner på kikhoste. Ville ignorert legevakten i dette tilfellet og gått til fastlegen din. Du vil da få en antibiotika kur som kan ta knekken på dette. Er du for sent ute vil medisinen ha begrenset effekt så jeg ville kjappet meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg