Roug Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Er det like greit og bruke Ai booster for å klokke maskina, og kan man komme lengre med det en å stille alt manuelt i bios? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) kommer lengre i BIOS.. bruker Ai Booster selv, men bruker den bare til "informasjon" om hvor varm cpu er.. tror maks overklokk på Ai Booster er 10%, værtfall det på min Endret 26. august 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Er det like greit og bruke Ai booster for å klokke maskina, og kan man komme lengre med det en å stille alt manuelt i bios? 6744198[/snapback] Enkelte ting er bedre å stille i bios... jeg stiller det aller meste der, men synes aibooster er ok til å øke v-core og fsb... ellers stiller jeg det meste i bios ja... Edit: du kan klare mye høyerer screens og superpi bencher med å klokke opp det siste lille ekstra i windows... klarer som regel ikke å boote helt opp til grensen... Endret 27. august 2006 av Npvk_X Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Eg brukar Ai booster til å sjekke temp og stille på V-core. også bruka eg clockgen til å stille på fsb på drunn av at då slepper eg å boote på nytt igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå