Yaricks Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hei. Har forsøkt meg litt på RAW fotografering idag, under turen klassene våre hadde til Viste stranda idag, har tatt noen, men kunne tenkte meg tilbakemelding på noen av dem ihvertfall! Hva synes dere? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Beachvolleyball er en "actionsport" der det skjer mye på kort tid. Det synes jeg du ikke har klart å formidle her. Blir veldig statisk og kjedelig. Kunne også valgt langt bedre vinkler enn dette. Om selve volleyballteknikken som vises her, kunne jeg ha skrevt mye om (spilt volleyball i over 15 år), men det skal jeg kanskje ikke blande inn her... Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg synes det også var litt vel mye ramme... ...smaksak... Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg synes det også var litt vel mye ramme... ...smaksak... 6744223[/snapback] enig med han, kansje du burde fjerne dem Lenke til kommentar
ttd Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Rammen gav meg frysninger på ryggen, signaturen er noe av det verre jeg har sett. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Rammene (spesielt den sorte) var uproporsjonale. Signaturen var ikke særlig orginal. rammene kan med fordel fjernes på begge to. Ihvertfall minskes i stor grad, ble litt for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå