Christian86 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 utenfor bærum sier man ofte do skjønner du. og på bygda her jeg bor må man lære seg til dritt lukt for her gjødlses faktisk jorder med bæsj tro det eller ei. og her sier man dass også foresten. 6743635[/snapback] tragikomisk hvorfor man alltid skal hakke på de med folkeskikk Jeg bruker toalett, men de gangene jeg må bruke det så er jeg ute blandt andre mennesker, og dermed syns jeg ikke det blir helt riktig å spørre "unskyld, hvor er dassen deres" Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Dass, ramma, porselenet. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Det er ingen grunn til å komplisere og moralisere dette. Man bruker det ordet man er komfortabel med. Personlig ser jeg ingen betenkeligheter med å spørre etter "dritern" på en resturant, og jeg håper virkelig at dette er noe flere begynner med. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Do er fisefint, dass er det eneste riktige! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 utenfor bærum sier man ofte do skjønner du. og på bygda her jeg bor må man lære seg til dritt lukt for her gjødlses faktisk jorder med bæsj tro det eller ei. og her sier man dass også foresten. 6743635[/snapback] tragikomisk hvorfor man alltid skal hakke på de med folkeskikk Jeg bruker toalett, men de gangene jeg må bruke det så er jeg ute blandt andre mennesker, og dermed syns jeg ikke det blir helt riktig å spørre "unskyld, hvor er dassen deres" 6745393[/snapback] Akkurat, det er ganske nedslående hvor barnslig og lavmålsk det er om å gjøre å være... merker mye av det ute, på jobb osv også. Det er liksom mest mulig 'frekt' og 'vulgært' som er basen Lenke til kommentar
TuxMaster Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 jeg må bare si at jeg har mange bemeninger på ordet toalett, her er noen av dem: dass dritern pauserommet bælgen r-plassen pissern Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 dass heter det digger den reklamene her Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg bruker dass hvis jeg er blandt venner, foreldre og kjente, men do hvis det er ukjente folk eller på restaurant eller lignende. Har aldri spurt etter "dritern" på en restaurant . Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg sier toalett rundt voksne, og do ellers.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Porselentrone! 6743709[/snapback] :!: Jeg ler så jeg får vondt! Evig genialt! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Do til vanlig, toalett hvis jeg spørr noen hvor jeg finner det, eller om jeg er i "finere selskap". Dass brukes sjelden, men det hender. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Høflig: Do. Dagligdags: Dass. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Driter'n, dassen, porselenpotten, kjært barn har mange navn Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 utenfor bærum sier man ofte do skjønner du. og på bygda her jeg bor må man lære seg til dritt lukt for her gjødlses faktisk jorder med bæsj tro det eller ei. og her sier man dass også foresten. 6743635[/snapback] tragikomisk hvorfor man alltid skal hakke på de med folkeskikk Jeg bruker toalett, men de gangene jeg må bruke det så er jeg ute blandt andre mennesker, og dermed syns jeg ikke det blir helt riktig å spørre "unskyld, hvor er dassen deres" 6745393[/snapback] Akkurat, det er ganske nedslående hvor barnslig og lavmålsk det er om å gjøre å være... merker mye av det ute, på jobb osv også. Det er liksom mest mulig 'frekt' og 'vulgært' som er basen 6745839[/snapback] diskuterte dette med en venn, vi fant ut at å spørre "unskyld,hvor er dritern", vel det er noe av det mer idiotiske du kan si ute, det er total mangel på folkeskikk og temmelig vulgært. ja, jeg er fra bærum, men jeg har folkskikk og etikette nok til IKKE å si noe slikt ute eller på besøk hos andre. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Klosett er jo også et ord som kan brukes om dette, hvor kommer dette ordet fra? 6744668[/snapback] WC = Water Closet. Jeg sier bruker alle tre. Toalett ute i offentlighet, do til familie og generelle mennesker, dass en sjelden løs gang blant kompiser. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg holder meg dass eller rasteplassn Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Sier alltid dass eller nevner hva jeg må gjøre Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Høflig: Do.Dagligdags: Dass. 6747431[/snapback] Amen Toalett er litt for .. blah! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Doalett. Akkurat passe. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Doalett. Akkurat passe. 6752473[/snapback] høres ut som en dass som er lett å bruke og der kommer dette vidunderet inn: http://www.dingz.no/php/art.php?id=315823 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå