The Ghost Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Har en tre uker gammel Tt Bigwater 735 som jeg lurer på hva er verd ? Er 100% støvfri da den har vært i et støv fritt kabinett ... Følger ikke med orginal væske men en blanding av batteri-vann og frostvæske som har en kul kuul blå farge ... Har gjort et lite kutt av det ene hjørne men det er ingen lekaser og dette måtte jeg gjøre for at CPU blokken fysisk skulle få plass på hovedkortet mitt ... Kan gjerne komme med bilde av det om ønskelig .. PS... Kontakt meg gjerne om du er interesrt på PM Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Nå har det gått 15 timer og 30minutter så jeg bumper tråden jeg =) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Er det ingen som vet ? Det er altså denne det er snakk om ... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 ca 500 tenker jeg. det at du har modda den er ikke nødvendigvis en god ting når det kommer til videresalg. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Tenkte meg det ca. 500 jeg og. Den modden gjør bare så den passer noen flere socket A hovedkort ... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 joda at det passer flere kort er bra, men det er ikke garanti på produktet lengre, og spesielt med vannkjøing så er det kjekt å ha, for når noe ryker i vannkjølinga så hender det ofte at noe annet går med i samme slengen. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 OM vi snakker om bigwater settet som komplett solgte for 350kr i julen burdet du være rimelig langt unna fra å få 500kr for det. Spesielt med tanke på at du har moddet på det å laget egen "kjøle" veske. I mine øyne er ikke dette vært stort, jeg ville ikke en gang hatt det gratis. Men du finner sikkert noen som kjøper det der ute. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Du tenker vel på den de solgte i 2004 eller no sånt no du ... Vel her det er ny pumpe vann blokk og slanger pluss diverse så det er ikke så dårlig som det orginale bogwater settet .... Kan heller ikke huske de har solgt ut dette for 350 ved juletider ... Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Rundt 500 kr er rimelig ja Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Kan heller ikke huske de har solgt ut dette for 350 ved juletider ... Jepp, kjøpte et jeg. Men ser settet har fått en bedre pumpe å er noe dyrere (det orginale settet kostet noe rundt 500 - 600kr, men så solgte komplett bigwater til hele hw.no til 350 kr) Rundt 500 kr er rimelig ja Der er jo litt å ta i nå det koster 750kr nytt, + at settet er moddet litt på. Om du for solgt det for 500kr har du gjort en bra salg. Endret 28. august 2006 av simalarion Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 En ting jeg lurer på er: Hvorfor fikk jeg med meg det ? Ble medlem 1 desember 2005 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Vansklig å svare på hvorfor du ikke har fått det med deg, men mest sannsynelig pga det du nevner selv. AT det var 2004 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Ja det settet er mye dårlige og har stive slanger som brekker lett ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå