Gå til innhold

Komplett hvem andre

Anbefalte innlegg

Bestilte ett asus pe hovedkort fra dem, dette mottok jeg i går og det første som viste seg var att dette kortet var brukt.Monterte det i maskinen og det virket heller ikke slik det skulle,kontaktet komplett i dag og det eneste svar var att ja ja vist kortet var brukt kan du jo sende det i retur så skal vi se på det men du får ikke nytt eller pengene tilbake før vi har testet det,jeg kunne eventuelt kjøpe ett annet kort hos dem så skulle jeg få pengene tilbake når de hadde testet dette.

Det er en så dårlig service att jeg har nesten ikke ord,først sender de meg en brukt defekt vare til full pris så forlanger de att jeg skall vere uten maskin menst de tester varen (ca 14 dager) dette er helt usmakelig og står i sterk kontrast med deres oppskrytte "nye" service.Jeg handler mye på web og har motatt varer med feil fra andre bla psdata da jeg kontaktet dem sendte de ny vare med expresspakke og åpen faktura da hadde jeg ny vare dagen etterpå og de godskrev dette mot den varen som kom i retur.Dette ville ikke komplett høre snakk om de var heller ikke villig til å sende som ilpakke vist jeg kjøpte en ny vare.

Dette er så dårlig att jeg er ferdig som kunde på den sjappa der og advarer samtidig andre mot å handle med så useriøse aktører

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel omtrent hatt samme problemet. Eneste var den gangen at jeg hadde for 4 gang defekte Ibm GXP 75. Det var ikke snakk om å levere og kun bytte(bor ikke så langt fra Sandefjord), hadde gjort dette mange ganger før. Men denne gangen nektet de plent. De skulle teste og herje, tok nesten 14 dager før jeg fikk byttet i et annet merke (ble wd).

Sånn sett er de helt ubruklige. De har et register på meg og andre om hvor mye de har handlet der før, allikvel så oppfører de seg slik.

Har etter det byttet til andre webshopper som MPX, databutikken.com og psdata (igjen).

Komplett har godt utvalg, men er noe galt. Er de HELT ubruklig på service, null interesse i å strekke seg 1cm for kunden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...