AndersT2 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Er det en innstilling i Windows XP som gjør at den automatisk sletter cookies etter en stund? For de vante sidene som jeg bruker automatisk innlogging på blir slettet hver tredje månede eller noe slik. Slik som denne siden på forumet. I dag så måtte jeg logge meg på igjen på alle mine vante sider. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hei Hvilken nettleser bruker du? Windows skal i utgangspunktet ikke fjerne cookies, men det er mulig at serverene har tidsbegrensning, altså når cookiene blir veldig gamle så må det logges inn på nytt. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Jeg bruker Internet Explorer Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Da burde du bytte til Opera. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Da burde du bytte til Opera. 6744986[/snapback] Like ikke Opera. Er fornøyd med IE Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Cookies slettes ikke automatisk av noen nettlesere hvis du har cokies påslått. For IE/XP har du opsjonen i "Disk Cleanup" og denne kan også være scheduled via scheduler/"Planlagte Oppgaver" . Eller du kan benytte 3.de part programvare: Google Search - Cookie Cleaners Endret 26. august 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå