Gå til innhold

Radeon 9550 BF2


hovard90

Anbefalte innlegg

Det er faktisk sant, jeg lastet ned demoen (online demoen) og skrudde grafikken på fullt, så logget jeg inn på en server med 55 spillere...

 

Jeg spile nesten helt laggfritt...(Det lagget en gang da jeg og 7 andre spillere vart sprngt i luften at ej jetfly som styrtet rett i hodet mitt :p

 

Jeg trodde ikke att det kunne gå med 9550 sjermkortet mitt (Jeg har 2.66 GH prosessor og 1BG ram) men jeg ble overrasket da det virket, så nå vurderer jeg å kjøpe fullversjon av spillet :)

 

PS: Det er vel samme grafikk på demoen så på fullversjon?

Endret av ingebrigtz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Haaaallo!.

En jeg kjenner har en amd xp 2900+ med 512 ram.

Og med et radeon 9700 pro kort.

Han kjørte SERIØST Bf2 på full grafikk på et lan.

Imens en ana jeg kjenner satt og lagga som bare F med et 6600gt kort! :p

Det er fakta..

 

Veit det høres urealistisk ut.

Men men, morro var det :!:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Det går jo greit når du kjører det kartet på singelplayer og ingen andre er i nærheten. Vis en film når du er logget på en server med mange andre spillere i nærkamp med deg. Da får vi nok se rimelig store fpsdrop. Vil vel kunne kalle det slideshow.

 

Kan nevne at jeg for lenge siden spillte Doom3 med et FX5200. Det går ann å spille, men når man prøver med et litt bedre grafikkkort så sjønner man fort hva man har gått glipp av.

 

Og definisjonen "spillbart" er jo noe individuell.

 

Nå sitter jeg å koser meg med 50 - 100 fps i BF2 alt etter hvor mye som skjer samtidig på skjermen. 1600*1200, alt på high, view distance scale 100%, 8x AA og 16x AF.

Endret av Lættis
Lenke til kommentar

Vet ikke hvorvidt dette er sant da jeg kjørte BF2 på medium med Radeon 9800Pro. Nå er vel 9550 bedre enn 9600, men litt tregere enn 9700 igjen?, men langt ifra om det greier det på fullt. Godt mulig han har klokka det, men om han skulle greid de innstillingene som han sier må han ha overklokka det 200% eller noe sånt.

Lenke til kommentar

dette er like dumt som å påstå at du kan spille bf2 ¨på en Pentium 1 33mhz..

Jeg klarte bare medium på mitt gamle Nvidia 6600.. men er forskjell å spille med alt på high med 20fps og ett nyere kort med high og 100fps+

Den videoen du la ut, var så mørk at du ikke kunne se at det var råttent engang...

Eller rettere sagt: du kunne se det tilogmed da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...