dot_ Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Jeg har en rekke vellykkede bilder som jeg ønsker å laste over på min pc. Jeg har prøvd å sende disse over e-post, noe som ikke fungerer når størrelsen pr. bilde overstiger maksimalgrensen (200 kb). Hva gjør jeg, er det en kabel som må til, og hvor kjøper jeg i såfall en slik? Endret 25. august 2006 av kidstar Lenke til kommentar
jic Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg har en rekke vellykkede bilder som jeg ønsker å laste over på min pc. Jeg har prøvd å sende disse over e-post, noe som ikke fungerer når størrelsen pr. bilde overstiger maksimalgrensen (200 kb). Hva gjør jeg, er det en kabel som må til, og hvor kjøper jeg i såfall en slik? 6743130[/snapback] Det du kan gjøre er å sende til en kompis gjennom bluetooth, som har mulighet til å overføre til maskinen sin, så kan han sende det videre til deg. Du kan få kjøpt kabelen fra mobilbutikker rundt omkring. Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Du kan kjøpe deg en usb kabel som nevnt ovenfor, eller du kan kjøpe deg en bluetooth dongle til pcen din. Jeg anbefaler og bruker selv bluetooth dongle. Da slipper man å kjøpe inn nye kabler når man bytter mobil Lenke til kommentar
sforum Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 til denne telefonen anbefaler jeg, som de andre usb "sak" til pc en din. Kabel til d500 er dyr. telefonen er jo nokså gammel også nå. så om du kjøper ny telefon om noen måneder må du, hvis det ikke følger med kjøpe kabel til den også. da er det smartere å ha en BT usb dongle som er kompatibel med flere BT enheter enn kun en telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå