augulv Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Music Television (MTV) HAr som regel altid en program liste som står i avisen eller på nett. MTV har ikke fulgt opp programene. De har tydeligt hvis byttet programm med et annet program fek.s i dag stod det 6 episoder med Pimp My RIde serien men det bled 4 og to Trick it out . Hva Syntes du om Tabben? Lenke til kommentar
master air Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Kan ikke akkurat si at jeg bryr meg, men holder det ikke i massevis med 4 episoder med Pimp My Ride om dagen? Endret 25. august 2006 av master air Lenke til kommentar
EDB Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Kan ikke akkurat si at jeg bryr meg, men holder det ikke i massevis med 4 episoder med Pimp My Ride om dagen? 6742948[/snapback] Er en prinsippsak vettu Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 OMFG!! someone call the "Who gives a shitt" police! ' seriøst så viktig sak a man! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Kan ikke akkurat si at jeg bryr meg, men holder det ikke i massevis med 4 episoder med Pimp My Ride om dagen? 6742948[/snapback] Er en prinsippsak vettu 6742956[/snapback] Det handler om prinsipper - sier du Ja nettop, våre prinsipper - sier banken -Hva kan du si til sånt- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå