Stigh123 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Ja. Som i topicen får jeg av og til speedhack i cs og andre spill. Lagg i starcraft skjer også av og til. Har en liten mistanke om at det er cpuen. Noen som har noen råd? Irriterende at et spill som starcraft skal lagge Pc info: - AMD 64 3800+ X2 - Geforce 6800 Ultra - MSI nForce4 Ultra K8N Neo4 Platinum - 1GB TwinMOS minne - Nyeste bios og drivere. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Ja. Som i topicen får jeg av og til speedhack i cs og andre spill. Lagg i starcraft skjer også av og til. Har en liten mistanke om at det er cpuen. Noen som har noen råd? Irriterende at et spill som starcraft skal lagge Pc info: - AMD 64 3800+ X2 - Geforce 6800 Ultra - MSI nForce4 Ultra K8N Neo4 Platinum - 1GB TwinMOS minne - Nyeste bios og drivere. 6742802[/snapback] 1. LES https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=374906 2. Ja, det er nok CPU muligens. Jeg får samme problemet hvis affinitet - altså hvilke(n) kjerne cpuen skal jobbe på i en bestemt applikasjon - er feilaktig satt: Høyreklikk på en applikasjon i "prosesser" i taskmgr og "affinitet" og velg èn kjerne for prosessen. Detter er pga dual-core teknologien som ikke er støttet i verken CS eller Starcraft, som jeg aldri har prøvd for øverig. Du kan løse dette problemet permanent ved å laste ned et program som konfigurerer enkelte program til bestandig å kjøre på bestemt(e) kjerne®. Imagecfg.exe går filen under... 3. Hadde du søkt litt i forumet hadde du funnet 10talls av tråder med dette problemet og et enda bedre svar enn det jeg gir. Neste gang søk litt før du skriver. Lenke til kommentar
Stigh123 Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Beklager at jeg ikke søkte. Men nå fant jeg feilen etter ca et halvt år med feil. Strømforsyningen var litt for liten. 300W til 3 hardisker, neonlys, 4 vifter osv var litt lite. Måtte bruke denna siden min 500W gjekk kruken. Men hjalp å skru av neonlys og litt vifter. Takker for hjelpa uansett. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 hehe.. 300W var nok noe stusselig ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå