gwh Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Foreslår at vi nøyer oss med en bedrift per innlegg. Bør vel være etter følgende mal; Bedrift/Organisjon Tidspunkt (ca) Hva hendte Kommer til å handle der igjen Får starte med min siste dårlige erfaring: Den skyldige, Air France 2-5 juli 2006 Vi(2voksne(gravid kone og 2barn(2 ½ og 5 ½ ) skulle dra av gårde med 06.55 flyet. Møtte opp 2timer i forveien for å ha god tid…. Innsjekkingen tok 1t40minutter grunnet underbemanning. Måtte slippe frem folk som skulle til Amsterdam fordi deres fly hadde siste opprop og de sto også i samme kø. Selve flyturen gikk greit, bortsett fra at de croissantene de serverer på flyet ikke engang gårdsbikkja til svigers ville spist engang… Kommer til Charles De Gaulle ifølge ruteplanen, men der venter ingen bagasje. 5 av parene som reiste sammen med oss fikk heller ingen bagasje. Ingen på helpdesken som var særlig villig til å hjelpe heller. Min kone er fransk, og hun fyrte av noen gloser som fikk de til å forstå at vi ikke bare var dumme utlendinger…. Fikk beskjed om at vi kunne bruke €100 på nødvendig tøy. Man kommer ikke særlig langt med €100 per person når man ikke engang har truser og tannbørster.. Det ble endel dyrere. Takk og lov for reiseforsikringen hos Europeiske som dekket 2500 per person. Så skulle vi hente bilen hos Europcar, men det får bli en annen post senere… Dro til svigers som bor ca 2 timer fra Paris. Air france presterer å levere oss bagasjen 3 dager senere… Reiste med Air France for 6år siden forrige, og da også presterte de å miste bagasjen vår. Aldri mer Air France, helvetes møkkabedrift. Det å få tilbake de pengene de lovte for å kjøpe tøy var også en byråkratisk gymnastikk øvelse uten like. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Før var det et norsk firma som het "coshopper". Dess flere som kjøpte, dess billigere ble prisen. Tenkte at dette var lurt, så jeg fikk fadern til å bestille et spill derfra for meg. Tok over en måned før spillet kom, ikke rart de har gått konk for leeeeenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå