Gissan Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Hei! Ønsker å sette opp fildeling mellom en stasjonær pc, og 2 bærbare. Altså, begge de to bærbare skal ha tilgang til den stasjonære, men ikke mellom hverandre. Så, hvordan gjør jeg dette? Og hvordan setter jeg på passord? Noen som er så grei og hjelper til litt her? Hilsen, tissedam! Endret 29. august 2006 av tissedam Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Bthegreat Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg ville anbefale deg å sjekke ut microsofts hjemmesider (går ut ifra at du har windows). Dette gjorde jeg, deler nå den stasjonære med 2 bærbare. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Jeg ville anbefale deg å sjekke ut microsofts hjemmesider (går ut ifra at du har windows). Dette gjorde jeg, deler nå den stasjonære med 2 bærbare. 6754226[/snapback] Prøvde det, men fikk det ikke helt til. Noen som har en enkel guide til hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Fikset det selv. Bruke sunn fornuft, og fant det ut tilslutt. Ltt avansert med en maskin kjørende på Xp Home Edition, en på Professional, og en på Win ME, men klarte det tilslutt. Kan stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå