cptZiggy Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Sitter å vurderer om jeg skal bestille dette headsettet: Sennheiser HD465 Syns det ser fett ut, iom jeg skal gå ute med det spiller det en liten rolle. Jeg er på utkikk etter headset jeg kan gå ute med, ikke lukka røndt øra, og god lyd. De må også se litt bra ut, helst noe ala de Sennheiserne. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Sitter å vurderer om jeg skal bestille dette headsettet: Sennheiser HD465 Syns det ser fett ut, iom jeg skal gå ute med det spiller det en liten rolle. Jeg er på utkikk etter headset jeg kan gå ute med, ikke lukka røndt øra, og god lyd. De må også se litt bra ut, helst noe ala de Sennheiserne. Noen som har noen tips? 6742696[/snapback] Hva med:Creative Headphone HQ-1700 foldable? Dette headsettet har et veldig bra frekkvensområde: 10 - 25000 Hz. Noe som er veldig bra. God bass og klar tone til en liten pris. Vurdere selv å kjøpe disse, ellers blir det AKG. Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Koss PortaPro har jeg, og jeg er på mitt 7. sett og det er ødelagt igjen. Nå gidder jeg ikke mer! Sindre1001: Ikke et dumt forslag, men er på utikk etter et headset som ikke er lukka Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Koss PortaPro har jeg, og jeg er på mitt 7. sett og det er ødelagt igjen. Nå gidder jeg ikke mer! Sindre1001: Ikke et dumt forslag, men er på utikk etter et headset som ikke er lukka 6743027[/snapback] 7 ødelagte er vel en grunn til at det er livsgarianti da Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Det har de forsåvidt slutta med. Kanskje de har forstått det er nyttesløst og holde på å repare dem når de går istykker lettere enn et egg. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Det har de forsåvidt slutta med. Kanskje de har forstått det er nyttesløst og holde på å repare dem når de går istykker lettere enn et egg. 6743090[/snapback] Har de sluttet med livstidsgaranti?? Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Det har de forsåvidt slutta med. Kanskje de har forstått det er nyttesløst og holde på å repare dem når de går istykker lettere enn et egg. 6743090[/snapback] Har de sluttet med livstidsgaranti?? 6743093[/snapback] For å si det slik... så har creativen som jeg anbefalte har mye bedre frekkvens område.. Og jeg tror ikke headsettet går over ørene, siden da jeg prøvde dem kjapt på, dekket dem ikke ørene mine... Lenke til kommentar
Mr. Myagi Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 hva med dette? Sennheiser PXC 250 Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Har sett litt på Sennheiser EH1430, men aner ikke hvor jeg får tak i disse. Uansett, blir enten Sennheiser EH1430 eller 465, rett og slett fordi de er de eneste som ser ok ut og som er åpne. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Sjekk ut AKG K-24 og K-26. Har sjølv sistnevnte og er veldig fornøyd! Hifi Center kjeden Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 så lenge du skal gå ut med det er det lite praktisk med 3 m ledning. Prisgunstig og meget bra headsett til mp3 spiller Sennheiser PX 200 Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Pris spiller ikke så mye rolle, men PX200/250 blir litt for pinglete føler jeg. Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Sjekk ut AKG K-24 og K-26.Har sjølv sistnevnte og er veldig fornøyd! Hifi Center kjeden 6743485[/snapback] Ja, tenkte på å kjøpe dem i stedenfor creative sine... Har hørt at de er veldig gode. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Eg har og eit sett med HQ-1700. Veldig bra lyd, men dei er so forbanna store.. Ser heilt idiot ut med dei på.. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 AKG K-24! Et av de beste headsett jeg har hatt til mp3 spiller og jeg har hatt en god del. de kan spille høyt og er meget lettdrevende så den bruker ikke mye mer batteri enn med vanlige små propper. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Jeg slenger meg på AKG K24/26-bølgen. Selv har jeg K26, og de er det fin lyd i, kan til og med sette på putene til Porta Pro om du skulle bli lei den lukkede konstruksjonen. Endret 30. august 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Shure e2g er jo passende for deg. De synes nesten ikke og lyden er fin. Har selv e3c og liker dem godt ,men de er ikke for alle pga veldig slank lyd. G-serien har vesentlig mer bass enn C-serien Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Kjøpte Creative HQ 1700 nå, veldig fornøyd med headsettet! God lyd, og god bass...! Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Shure e2g er jo passende for deg. De synes nesten ikke og lyden er fin. Har selv e3c og liker dem godt ,men de er ikke for alle pga veldig slank lyd. G-serien har vesentlig mer bass enn C-serien 6772492[/snapback] Frister lite med ørepropper, blir jo så øm i øra etterhvert. Merker at det er fint lite utvalg på headset med puter istede for 'klokker' eller hva man skal kalle det? De få som finnes ser rævva ut eller ER rævva. Små lukka ser heller ikke bra ut, og de store blir somsagt alt for store. Dårlig med headset for tiden. Seinnheiser hadde ett før, men det har gått ut av produksjon og finnes ikke lenger. Husker ikke modellnavnet på dem heller. Noen som har feks en oversikt over tidligere Sannheiser modeller? Endret 9. september 2006 av Zander Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå