Doomcock Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hei. Jeg slo av maskinen for å installere et trådløst nettverkskort. Da jeg slo den på fungerte ikke windows. Jeg formaterte partitionen, men da windows startet opp fungerte ikke musa(Logitech G5). Jeg installerte musdrivere, men den reagerte fremdeles ikke. Gikk inn på mus egenskaper i kontrollpanel, men driver ruten er tom. Det går ikke an å trykke på "feilsøking" eller "egenskaper". Hovedkortet mitt er "K8T Neo2 FIR" og jeg finner ikke USB 2.0 driverene til den. Har letet inne på www.msi.com, men når jeg lastet ned .zip filen med usb 2.0 drivere, var det bare en link til SP1 + USB 2.0 drivere. Jeg har ikke internett enda, så det er ikke mulig. Har fått et tips om å oppgradere biosen, men er ikke sikker på hvordan. Er det noen som har hatt dette problemet, eller vet hvordan jeg skal fikse det? evt. hvor jeg kan finne usb 2.0 driveren\ oppgradere biosen? Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Å oppgradere BIOS pleier ikke å være noen komplisert operasjon i disse dager.. Står sikkert veldig nøyaktig beskrevet hvordan du gjør det på MSIs hjemmeside. Men klusser du til BIOS, er det ingen vei tilbake. Må være 100,00% riktig det du flasher. Edit: Musa lyser selvsagt? Kan også være innstilligner i BIOS ang USB-konfig. Sjekk, om du ikke har gjort det. Endret 25. august 2006 av nollie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå