Mortex2001 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Noen som vet sånn ca hvor mye det koster for forsikring på en Audi 80 med 90hk, 92-modell? Jeg er 18, aldri hatt forsikring før. Og en ting til... Jeg må ikke ha delkasko, er det riktig? Hvor mye blir det eventuelt med bare ansvarsforsikring? Hvor mye blir det med ansvarsforsikring og delkasko? Lenke til kommentar
Orihime Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Noen som vet sånn ca hvor mye det koster for forsikring på en Audi 80 med 90hk, 92-modell? Jeg er 18, aldri hatt forsikring før. Og en ting til... Jeg må ikke ha delkasko, er det riktig? Hvor mye blir det eventuelt med bare ansvarsforsikring? Hvor mye blir det med ansvarsforsikring og delkasko? 6742317[/snapback] Vet ikke om dette er så mye til hjelp, men da jeg sjekka prisen på forsikring på bilen min da jeg var 18 ville det ha kosta meg ca 13000 kr i året. Det var da med delkaso og 0% bonus. Var hos Gjensidige jeg spurte. Jeg har en Audi 80 2.0E 113 hk 1990 mod. Men hvor mye det å ha delkaso eller ikke utgjør i kroner vet jeg ikke. Beste er å ta en telefon til det forsikringselskapet du har tenkt til å bruke eller ringe rundt til forskjellige. Da får du eksakt pris Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Vet ikke om dette er så mye til hjelp, men da jeg sjekka prisen på forsikring på bilen min da jeg var 18 ville det ha kosta meg ca 13000 kr i året. Det var da med delkaso og 0% bonus. Var hos Gjensidige jeg spurte. Jeg har en Audi 80 2.0E 113 hk 1990 mod. Men hvor mye det å ha delkaso eller ikke utgjør i kroner vet jeg ikke. Beste er å ta en telefon til det forsikringselskapet du har tenkt til å bruke eller ringe rundt til forskjellige. Da får du eksakt pris 6742374[/snapback] Okay, takk! Det hjalp en god del, da har jeg en omtrentlig god oversikt over hvor mye det koster! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 http://www.postbanken.no/ har en kalkulator som sparer deg for en kjedelig telefonsamtale. Så kan du også sjekke mange forskjellige biler uten å måtte sitte i telefonen i timesvis.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ved tegning av ny forsikring når man ikke har hatt noen forsikring før så har man 20 % bonus. Delkasko er greit å ha med da det dekker brann og tyveri samt glasskade, så koster det jo ikke så mye ekstra i året heller da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå