Gå til innhold

Får opp feilmelding med Paid Character Transfer

Anbefalte innlegg

Heisann,trenger litt hjelp her med ett lite problem.

I dag skal jeg flytte min lvl 60 druid fra outland til dunemaul. Stikker inn på "Paid Character Transfer" Fyller inn alt som er req for å få det gjordt!

Så kommer jeg til siste steg og trykker continue,men da får jeg opp den som sagt feilmeldingen: "The transfer operation could not be completed. Your transfer request has NOT been lost, but this transfer cannot be moved at this time"

MvH Steffen,takker for svar som kommer inn. :)

Endret av elfag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
trykk tilbake 1 gang og trykk videre igjen. funka fint for meg :)

6742346[/snapback]

Det funka ikke!

Den Verification Code ruta,er de 3 eller 4 siste sirfra jeg skal skrive?

Er litt usikker på om jeg skal ha med da Verification sirfra i Card number ruta(Sammen med kort nr'ene). Sånn at det ikke blir feil under prosessen.

Endret av elfag
Lenke til kommentar

Du skal ha Verification Sifra i Card Number ruta ja, Hvis de er med i Kredittkort nummre ditt, Men hvis du har sånn dærne vanlig Visa tror jeg ikke det er de 3-4 siste numra på Nummre ditt :O

< Jeg vet, Jeg ekke no flink til å forklare :<

Lenke til kommentar

Skjønner. Men det som er at,Verification Code..betyr det at jeg skal bruke dem 4 eller 3 sifra fra "card number" eller fra konto nr'et?

Står bilde av 3 da men,er forskjell fra kort til kort.

:hmm:

Prøvd nesten alt,i Verification Code ruta. Ingen ting som funker og får opp den samme meldigen. Har det noe med "Paid Character Transfer" å gjør da kanskje!

Endret av elfag
Lenke til kommentar

elfag; CVC (card verification code) er 3 siffer trykt på "innsiden av kortet ditt. Altså på andre siden av hvor visakort nummeret er, samme side som magnetstripa. Dvs det står gjerne 4+3 siffer i sort, men det er da de tre siste som skal fylles inn i cvc feltet... IKKE noe kontonrgreier, og ikke noe fra visanummeret (som da er de store tallene som "kommer ut av" kortet...

Noe fornuftig her eller?

Lenke til kommentar
elfag; CVC (card verification code) er 3 siffer trykt på "innsiden av kortet ditt. Altså på andre siden av hvor visakort nummeret er, samme side som magnetstripa. Dvs det står gjerne 4+3 siffer i sort, men det er da de tre siste som skal fylles inn i cvc feltet... IKKE noe kontonrgreier, og ikke noe fra visanummeret (som da er de store tallene som "kommer ut av" kortet...

Noe fornuftig her eller?

6744517[/snapback]

Takker for en fin forklaring,Unbeaten. Skal prøve å se om jeg klarer det i dag.

MysticoN: Ja,jeg er horde. Se sig!

Har kommet til "Approval Pending" Det betyr vel at jeg skal vente.

Endret av elfag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...