xHT Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hei! Jeg og noen kompiser har laget en film, og vi tenkte oss å kjøre den i samme stil som Sin City, altså at kun en farge vises mens det andre er svart/hvitt! Bruker Sony Vegas 6.0. All hjelp mottas med takk, gjerne tutorials ol. Eksempel Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): På forhånd takk! -Lasse! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det er ei stund sidan, men eg reknar med det er aktuelt framleis. Eit lite google-søk viste meg denne tråden, der det vert nemnt ein svært tungvint måte og ein svært lettvint måte. Den tungvinte måten er å ha den same videoen i to videospor, den eine rett over den andre. Den nedste gjer ein til svartkvitt, og i den øvste maskerer ein ut den personen/lekamen ein vil ha i farge. Det er mykje jobb, då maska må tilpassast for nesten kvar einaste frame. Den enkle måten bruker fargekorrigeringsverktøya i Vegas, og vert skildra i denne tutorialen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå